Libnet.ro
UNICEF

14:30

Black Friday: Bilete pentru autocarele Euroline, la reducere.

România Liberă România Liberă,
Black Friday: Bilete pentru autocarele Euroline, la reducere.

Black Friday ajunge la compania Eurolines in zilele de 29,30 noiembrie si 1 decembrie 2013. Promotia se refera la biletele de autocar, care pot fi achizitionate online sau in agentiile firmei. Sunt puse la bataie bilete catre Dortmund, Bruxelles, Praga, Berlin, Amsterdam, Bordeaux si spre oricare din destinatiile prin care Eurolines leaga Romania de Europa cu numai 50 de euro/persoana bilet dus sau 100 euro/persoana bilet dus-intors. Citeste si: Ce excursii au cumparat romanii de Black . continuă pe România Liberă

Bilantul evoMAG dupa Black Friday: vanzari mari dupa trei zile de reduceri

Dupa Black Friday 2013, magazinele isi fac bilantul. A fost un an mai productiv decat precedentii. evoMAG anunta ca a avut vanzari de peste 1,5 milioane de euro, iar comanda medie a fost de aproximativ 650 de lei.

eMAG a inregistrat comenzi de 23 de milioane de euro, de Black Friday

Retailerul online eMAG a anuntat, astazi, ca a primit, de Black Friday, comenzi pentru 250. 000 de produse in valoare totala de 23 milioane de euro, se arata intr-un comunicat de presa.

Black Friday continua, iar magazinele introduc noi produse la reducere

Da, inca primesc mesaje de la prieteni despre anumite produse pe care sa si le cumpere de Black Friday, cu toate ca apreciez ca sunt de 3 ori mai putine ca anul trecut. S-a terminat Black Friday? Black Friday nu s-a incheiat, pentru unii ofertele se termina saptamana viitoare, vineri, pe 29 noiembrie, atunci cand incepe in Statele Unite. Pana acum nu am gasit prea multe produse cu adevarat interesante. Situatia nu s-a schimbat, iar multe din cele care [].

Black Friday 2013: Cel mai scump produs vandut online in Romania.

Magazinul online eMAG a vandut, cu ocazia Black Friday 2013, cel mai scump produs vandut online din Romania: un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan, in valoare de 45. 000 de euro. Pentru acest produs, eMAG a listat si cea mai mare reducere oferita vreodata de un magazin online de Black Friday, in valoare de 12. 600 de euro. Cu ocazia Black Friday 2013, eMAG a oferit, in premiera pentru comertul online din Romania, reduceri la autoturisme marca Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai si Mercedes-Benz.

Ce excursii au cumparat romanii de Black Friday.

Amatorii de reduceri au putut achizitiona vinerea trecuta tot felul de produse, de la electrocasnice si gadgeturi pana la mobila si bilete la teatru. Black Friday a cuprins insa si piata vacantelor. Mai multe agentii de turism am decretat ziua de vineri, ziua reducerilor de pana la 50%. Cum au mers vanzarile si pentru ce au optat romanii? Cosmina Vladu, manager operatiuni, Prestige ToursCel mai bine s-au vandut pachetele de Revelion pentru Dubai si Cipru, excursia in Kenya, dar si .

Black Friday de Romania - Ce a fost bine, ce-a fost rau. Cateva concluzii

Punctul culminant al fenomenului Black Friday a trecut, dar discutiile continua. Unii spun ca e ziua ideala sa-ti cumperi ceva la super reducere, altii spun sus si tare ca vorbim de Black FraierDay, zi plina de false reduceri si de oferte inselatoare. Pe unde se gaseste adevarul, e greu de zis fiindca lucrurile sunt pline de subiectivism, insa in articol puteti citi despre opt lucruri bune si rele ale acestei zi iesite din comun. Ai avut experiente interesante in Vinerea Neagra, fie ele pozitive sau negative? Intra si povesteste!.

Black Friday 2013: eMAG a vandut de 23 de milioane de euro.

Magazinul online eMAG a vandut cu ocazia Black Friday 250. 000 de produse 523;n valoare totala de 23 milioane de euro. Numarul mare de produse din oferta speciala de Black Friday si reducerile in valoare totala de 10 milioane de euro au sustinut dublarea comenzilor fata de anul trecut, a explicat Iulian Stanciu, Director General eMAG. 000 de tablete intr-o singura zi In total, clientii eMAG au cumparat, de Black Friday, 40. 000 de tablete, 30. 000 de telefoane, 10. 000 de televizoare, 12.

Black Friday 2013: Vanzari de 45 milioane de lei la Flanco, in primele 14 ore.

Primele 14 ore din weekend-ul de Black Friday au atras 370. 000 de vizitatori in reteaua de magazine Flanco si au generat vanzari de 45 de milioane de lei. In primele 14 ore de Black Friday, Flanco a atins 80% din volumul de vanzari obtinut anul trecut in toate cele trei zile ale evenimentului de Black Friday. Ne asteptam in continuare la vanzari importante, venind in continuare cu oferte noi si preturi avantajoase, spune Violeta Luca, CEO Flanco. Ofertele din weekendul Black Friday includ .

Black Friday 2013 a fost de succes si in retailul traditional: Flanco numara veniturile in milioane de euro

La a treia editie de Black Friday la Flanco s-au inregistrat vanzari de 72 milioane lei 16,2 milioane de euro), cu 31% mai mult decat la editia anterioara. Peste 750. 000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco. Dintre acestia, peste 120. 000 au ales cel putin un produs din oferta Black Friday in cele trei zile de campanie.

Black Friday de doua ori la QuickMobile: dupa 12.000 de produse vandute vineri, incearca si saptamana aceasta

Campania Early Black Friday, desfasurata pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vanzari de peste 1,2 milioane de euro. Cu peste 12. 000 de produse vandute, QuickMobile a depasit cu mult previziunile facute pentru campania din acest an, atat din punct de vedere al volumului de vanzare, cat si din punct de vedere al vizitatorilor.

ştiri de la România Liberă

actualitate, 14:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2172 seconds )