Black Friday in vremea pandemiei: cum se apropie companiile de clienti fara a incalca regulile de distantare
Criza sanitara generata de pandemia de COVID-19 a exercitat o presiune considerabila asupra comunitatilor si mediului de afaceri, dar in acelasi timp a aratat capacitatea acestora de a rezista si de a se reinventa. Acum, pe final de an, inovatia si capacitatea de adaptare se regasesc si intr-unul dintre cele mai importante evenimente globale, Black Friday, care a devenit sintagma universala ce exprima reducerile, dar si o stare de spirit care capata valente diferite de la cultura la cultura. continuă pe Hotnews
• DELOITTE, DESPRE BLACK FRIDAY IN VREMEA PANDEMIEI: Cum se apropie companiile de clienti fara a incalca regulile de distantare
Criza sanitara generata de pandemia de COVID-19 a exercitat o presiune considerabila asupra comunitatilor si mediului de afaceri, dar in acelasi timp a aratat capacitatea acestora de a rezista si de a se reinventa. Acum, pe final de an, inovatia si capacitatea de adaptare se regasesc si intr-unul dintre cele mai importante evenimente globale, Black Friday, care a devenit sintagma universala ce exprima reducerile, dar si o stare de spirit care capata valente diferite de la cultura la cultura, este de parere Oana Buhaescu, Director Audit, Deloitte Romania, lider al industriei de retail, conform unui comunicat de presa.
• Ce mi-am luat de Black Friday, sfarsitul prematur al unei amicitii tehnologice
Nu sunt un mare fan Black Friday, dar totusi, in 2020, mi-am luat un Smart TV cu aceasta ocazie. Puteam sa nu-l iau, dar familia insista de ceva vreme ca televizorul nostru, vechi de vreo 13 ani, ar trebui schimbat.
• Europenii se distanteaza de magazinele fizice atunci cand cauta cadouri. Sase din zece spun ca vor cumpara online de Black Friday si de Craciun - sondaj
Pe masura ce se deruleaza Black Friday in Europa, consumatorii spun ca nu lasa ca acest an turbulent sa le strice Craciunul. Cumparatorii continua sa se adapteze la schimbarile provocate de pandemia COVID-19, dar devin si mai atenti cu cheltuielile lor. O cercetare Kaspersky a aratat ca jumatate 52%) dintre europeni intentionau sa faca mai multe cumparaturi de Craciun cu ocazia reducerilor de sezon, printre care si cele de Black Friday. Mai mult, o treime dintre ei 34%) planuiesc sa le lase pe ultima suta de metri, in speranta de a obtine reduceri mai mari.
• De ce Black Friday a starnit o uriasa controversa in Franta
Black Friday nu se potriveste cu carantina totala, iar micii comercianti nu au nicio sansa in fata marilor magazine. Asa s-ar rezuma ceea ce se intampla acum in Franta, unde Amazon, Carrefour si alti retaileri mari offline si online au fost de acord sa decaleze cu o saptamana ziua de Black Friday. Discutiile se poarta la nivel inalt si cu ministrul finantelor, Bruno Le Maire.
• KASPERSKY: Craciunul nu se anuleaza, iar de Black Friday se cheltuieste mai mult
O noua cercetare Kaspersky a descoperit ca jumatate 52%) dintre europeni intentionau sa faca mai multe cumparaturi de Craciun cu ocazia reducerilor de sezon, printre care si cele de Black Friday. Mai mult, o treime dintre ei 34%) planuiesc sa le lase pe ultima suta de metri, in speranta de a obtine reduceri mai mari.
• Go Travel si Hotelbeds lanseaza o campanie de Black Friday
Hotelbeds si Go Travel, lanseaza o campanie globala Black Friday. Astfel, pentru rezervari efectuate in perioada 23 noiembrie - 6 decembrie, se ofera discount-uri de pana la 60% aplicate tarifelor flexibile, valabile pentru check in-uri pana la sfarsitul anului 2021.