Carlos Ghosn despre globalizarea masinilor si platformelor: Nu cred intr-o convergenta totala a pietelor auto
Modelele de masini destinate pietei globale si utilizarea platformelor comune permite companiilor auto sa faca economii in cercetare si dezvoltare si sa negocieze preturi mai bune cu furnizorii, beneficiar fiind, teoretic, clientul final. Cu toate acestea, masinile globale si platformele au limitele lor deoarece nu poate exista o convergenta totala a pietelor auto, a explicat Carlos Ghosn, seful Aliantei Renault-Nissan, la Salonul Auto de la Frankfurt 17-27 septembrie). continuă pe Hotnews
• Laurens van den Acker: Am creat Kwid ca pe un mini Duster. Carlos Ghosn: Nu as vedea aceasta masina in Europa
Decizia privind un model Dacia mai mic decat Sandero inca intarzie sa se contureze ferm in cadrul Grupului Renault. Seful de design, Laurens van den Acker, spune ca si-ar dori in gama Dacia inca un model si ca a creat Kwid ca pe un mini Duster, iar de cealalta parte Carlos Ghosn, seful gigantului auto, sustine ca nu ar vedea modelul Kwid adus in Europa in vreo forma reiese din declaratiile celor doi oficiali, facute la Salonul Auto de la Frankfurt 17-27 septembrie).