Libnet.ro
UNICEF

23:01

ElectricRomania, ziua 4: (Re)intalnire cu regele e-Golf

Hotnews Hotnews,
 ElectricRomania, ziua 4: (Re)intalnire cu regele e-Golf

Volkswagen e-Golf este un all-rounder foarte bun o masina proiectata obsesiv si rafinata pana la cele mai mici detalii. Ofera tehnologii de top fara sa strige acest lucru, asigura o rulare exceptionala pe orice fel de drum, iar daca nu stii la ce sa te uiti ai putea sa juri ca ai de-a face cu un Golf ca oricare altul. Frumusetea acestei masini-rege a segmentului compact consta fix in subtilitatea executiei. O abordare pe care unii o urasc, dar cine a apucat sa o cunoasca vreun pic nu mai iese din regatul Volkswagen. Dar e-Golf are si minusuri, cu care de fapt voi incepe acest articol despre ziua a patra a turului ElectricRomania. continuă pe Hotnews

ElectricRomania, ziua 2: Regasire cu Renault ZOE Z.E. si intalnire cu un cititor care are Jaguar I-PACE si BMW i3

Am condus ZOE Z. pentru prima data chiar la inceputurile modelului, in 2013. Masina a evoluat constant de atunci, iar acum, in turul ElectricRomania, m-am regasit pentru a nu stiu cata oara cu ea. Am in continuare lucruri noi sa-ti spun despre ZOE. Pe langa informatiile despre masina, in acest articol iti scriu despre oameni si locuri. Spre exemplu, Adrian Damoc, un cititor fidel din Roman, a vrut sa iasa in intampinarea caravanei si sa ne salute. BMW i3 m-a facut sa cumpar a doua masina electrica a familiei, Jaguar I-PACE, a marturisit Adrian. El este exemplul perfect al clientului de masina noua care aduce schimbarea. Chiar si intr-un oras mic cum este Roman. Detalii, in articol.

ElectricRomania, ziua 3: Ziua cea mai lunga, consumul cel mai mic

A treia zi din ElectricRomania m-a gasit tot la volanul lui Renault ZOE Z. fiindca in ziua a doua am parcurs prea putini kilometri. Asa ca fiecare dintre noi si-a pastrat masina. De data aceasta, in ziua a treia, avem de parcurs circa 330 de kilometri, pe ruta Iasi Piatra Neamt Targu Mures. in ziua care parea cea mai de speriat, viata cu micul ZOE Z. a fost frumoasa, iar la final de etapa am terminat cu un consum mediu de 13,1 kWh100 km, ceea ce corespunde unei autonomii reale de 312 km daca as fi continuat sa rulez in continuare in acelasi stil). Este cel mai mic consum pe care l-am avut vreodata cu un Renault ZOE Z.

ştiri din Economie

ştiri de la Hotnews

actualitate, 23:01

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2082 seconds )