01:05

De ce a uitat Romania de Mindru Katz, unul dintre cei mai buni pianisti din perioada comunista

Adevărul Adevărul,

Mindru Katz, un legendar pianist, cum a fost numit in anii 50, in perioada sa de maxim succes la public si la critica muzicala, este un personaj anonim pentru publicul actual din Romania. De vina a fost regimul comunist, care nu doar ca nu i-a recunoscut meritele muzicianului apreciat inclusiv de Yehudi Menuhin, ba chiar l-a sters din istoria muzicii autohtone a vremii. continuă pe Adevărul

DOLIU in sanul Bisericii! A MURIT unul dintre cei mai cunoscuti preoti romani (FOTO)

Biserica Ortodoxa Romana este in doliu! Unul dintre cei mai cunoscuti preoti romani a incetat din viata vineri seara. Este vorba de parintele Nicolae Bordasiu, cel care a petrecut ani grei in temnitele.

AUDIO Cnd doi oameni ti spun ca esti ametit, mergi sa te culci. Dar ce te faci cnd cinci dintre cei mai buni economisti romni ti spun ca peterecerea s-a cam terminat...

Cand doi oameni iti spun ca esti beat, recomandabil e sa mergi sa te odihnesti. Ce te faci insa cand cinci dintre cei mai buni economisti romani iti spun ca peterecerea se termina? Evident, nu mergi sa te odihnesti, ci dimpotriva, incerci sa iei masuri cat mai rapid. Pe scurt, acesta a fost mesajul conferintei de joi Romania, incotro?, organizata de Oxygen Events. Economistii de top la care ne referim sunt Valentin Lazea, economistul sef al Bancii Nationale, Florian Libocor, economist sef al BRD, Andrei Radulescu, economist sef al Bancii Transilvania, Aurelian Dochia, unul dintre cei mai respectati analisti economici romani si , nu in ultimul rand, Cristian Nacu, seful IFC Romania.

Plesu, despre filozoful Mihai Sora: E unul dintre cei mai misteriosi oameni pe care i-am intinit

Ieri, 7 noiembrie, dl Mihai Sora a implinit 102 ani. E unul dintre cei mai misteriosi oameni pe care i-am intinit. Simplu, dar indescifrabil. Cordial, dar singuratic. Echilibrat intre dinamica interogativitatii si buna asezare a surisului. ii doresc multi ani si ma bucur sa-i reamintesc, omagial, textul pe care i l-am dedicat la aniversarea centenarului.

Peter Greenaway, regizorul celebru care face un film despre Brancusi: Ce alt artist ar mai fi mers 2.000 de kilometri pe jos pentru a-si indeplini visul?

Britanicul Peter Greenaway 76 de ani), unul dintre cei mai apreciati regizori contemporani, face un film despre Brancusi, intitulat Walking to Paris, film ce prezinta drumul lui Brancusi de la Bucuresti la Paris in 1903, pe cand sculptorul avea 27 de ani. intr-un interviu exclusiv pentru Weekend Adevarul, regizorul vorbeste despre marele sculptor si filmul ce va fi gata in primavara lui 2019.

Cel mai musculos om al planetei nu mai poate merge. Cum a ajuns cel care a depasit recordul lui Schwarzenegger

Ronnie Coleman este unul dintre cei mai mari culturisti din istorie, daca nu chiar cel mai mare. Americanul in varsta de 54 de ani a ajuns insa intr-o stare deplorabila.

Cei mai sexy barbati din lume din 1985 pana astazi! Vezi galeria foto!

Revista People a realizat un top cu cei mai hot barbati din lume din 1985 pana in ziua de astazi. Ia un loc si aseaza-te confortabil pentru ca urmatoarele minute le vei petrece in compania unor barbati atat de sexy.

AUDIO Romnia, ncotro? Amenintari si oportunitati intr-o noua ordine economica mondiala

AUDIO Romnia, ncotro? Petrecerea s-a cam terminat, ar trebui sa vedem ce e de facut, cred 5 economisti de vrf

Studentii sunt cei mai buni ambasadori ai nostri

Presedintele Klaus Iohannis afirma ca Romania trebuie sa depuna eforturi mai consistente pentru dezvoltarea de centre nationale si proiecte de cercetare de calitate.

STUDIU Depopularea masiva a Romaniei: suntem tara europeana care va pierde cei mai multi cetateni pana-n 2050

Romania este tara europeana care va pierde cel mai mare numar de cetateni pana in anul 2050. Concluzia se regaseste intr-un raport intocmit de o importanta organizatie americana. Cu o populatie imbatranita si o rata scazuta a fertilitatii, statul roman va pierde 23% din populatie in urmatorii 32 de ani.

ştiri din Cultura

ştiri de la Adevărul

actualitate, 01:05