16:30

Lucian Boia a lansat volumul Cum am trecut prin comunism la Bookfest: Critica si autocritica tineau de ritualul de partid

Adevărul Adevărul,

Profesorul si istoricul Lucian Boia, care a lansat, sambata, la Bookfest cartea Cum am trecut prin comunism. Primul sfert de veac, aparuta la editura Humanitas, un roman de familie si de formatie, asa cum l-a caracterizat istoricul Ioan Stanomir. continuă pe Adevărul

Interviu. Istoria lui Lucian Boia: E greu sa reusesti sa-mi bagi n cap niste lucruri n care eu nu cred.

A aparut primul volum din memoriile istoricului Lucian Boia Cum am trecut prin comunism / Primul sfert de veac Memorii. Dupa cum spune si titlul, volumul acopera primii 25 de ani din viata istoricului. Cititorul va descoperi o poveste spusa cu seninatate, deseori cu umor, ironie si auto-ironie a felului cum s-a supravietuit in comunism, incercand sa iti pastrezi umanitatea si capul pe umeri. Am gandit cu mintea mea sigur nu e doar mintea mea, este si fondul de familie pe care l-am mostenit, dar pornind de aici, de fiecare data am inteles sa judec lucrurile in felul meu. Nu prea sunt usor de manipulat, e greu sa reusesti sa-mi bagi in cap niste lucruri in care eu nu cred. Comanda volumul, cu autograful autorului, de pe GiftBooks. ro.

Interviu Istoria lui Lucian Boia: E greu sa reusesti sa-mi bagi n cap niste lucruri n care eu nu cred.

ştiri din Cultura

ştiri de la Adevărul