Libnet.ro
UNICEF

15:30

Dupa 9 ani de asteptare: Metroul circula, in sfarsit, in Drumul Taberei

România Liberă România Liberă,
Dupa 9 ani de asteptare: Metroul circula, in sfarsit, in Drumul Taberei

Magistrala de metrou din Drumul Taberei este functionala, dupa o asteptare de 9 ani in care lucrarea. continuă pe România Liberă

Cele mai tari imagini de la deschiderea metroului din Drumul Taberei. Iohannis, Orban si sute de oameni au fost prezenti. FOTO

Metroul Drumul Taberei a fost inaugurat. Atentie, urmeaza statia Drumul Taberei! Acesta este mesajul, care va rasuna astazi, dupa 9 ani de asteptare. Probabil cand nimeni nu mai credea asta, iata ca magistrala M5 de metrou este gata sa transporte calatorii. Cele mai tari imagini de la deschiderea metroului din Drumul Taberei Klaus Iohannis, Ludovic .

Metroul din Drumul Taberei se deschide maine, 15 septembrie. Anuntul momentului pentru bucuresteni

Metroul bucurestean se va imbogati cu un nou tronson, incepand de maine, 15 septembrie. Dupa mai bine de 9 ani de tergiversari, promisiuni electorale si nereguli, M5 va fi dat in folosinta. Metroul din Drumul-Taberei, o poveste fara sfarsit in urma cu 9 ani se anunta inceperea constructiei noii linii de metrou din cartierul Drumul-Taberei.

Metroul din Drumul Taberei s-a deschis astazi, la aproape 9 ani de la inceperea lucrarilor Presedintele si premierul, la inaugurare. Iohannis: Aceasta linie risca sa devina o legenda a amanarilor

Magistrala de metrou M5 din cartierul Drumul Taberei s-a deschis marti, la aproape 9 ani de la inceperea lucrarilor. De la inaugurare nu au lipsit presedintele Klaus Iohannis, premierul Ludovic Orban si ministrul Transporturilor, Lucian Bode. Seful statului a spus ca este cea mai mare realizare de dupa Revolutie si a laudat Guvernul Orban, spunand ca aceasta linie risca sa devina o legenda a amanarilor. Bucurestenii vor putea circula cu metroul din Drumul Taberei dupa ora 14. 00, iar ministrul Bode a precizat ca accesul pe aceasta magistrala va fi liber astazi, pana la ora 23.

VIDEO Prima zi cu metrou in Drumul Taberei. Cum arata fiecare statie de pe magistrala M5 - FOTOGALERIE

Metroul din Drumul Taberei a fost in sfarsit inaugurat marti, dupa 11 ani de cand au inceput lucrarile de executie. Primele trenuri cu calatori au circulat marti pe cei 7 km de tuneluri si au trecut prin cele zece noi statii. Vezi in articol cum arata statiile de pe M5.

A venit ziua cea mare: se deschide circulatia la metroul din Drumul Taberei. Care e programul

Circulatia la metroul din Drumul Taberei va fi deschisa marti, 15 septembrie, a anuntat ministrul Transporturilor. intre timp, Metrorex a publicat si programul dupa care vor circula.

Ce program va avea metroul din Drumul Taberei. La cat timp vin trenurile in statie

Drumul Taberei va avea metrou incepand de maine, 15 septembrie, de la ora 12:00. Acesta este anuntul facut de Lucian Bode, Ministrul Transporturilor. Dupa mai bine de 9 ani, M5 devine functional. Ce program va avea metroul din Drumul Taberei incepand de maine, de la ora 12:00, metroul bucurestean va avea o noua linie functionala.

in cati ani a fost construit metroul din Drumul Taberei? Care au fost piedicile care au intarziat finalizarea Magistralei 5

Metroul din Drumul Taberei este dat in folosinta marti, 15 septembrie, dupa aproape 12 ani de la inceperea proiectului. Prin inaugurarea acestei magistrale, Capitala va ajunge la 78 de kilometri de retea si la 63.

Dupa ani si ani. Premierul Orban anunta ca metroul din Drumul Taberei va intra in circulatie saptamana viitoare

Premierul Ludovic Orban a declarat duminica in judetul Calarasi ca a fost semnat procesul verbal pentru receptia lucrarilor la metroul din Drumul Taberei, iar zilele urmatoare se fac ultimele pregatiri, astfel incat sa poata fi dat in circulatie saptamana viitoare magistala M5.

Epopeea metroului din Drumul Taberei ia sfarsit. Cand va fi pus in functiune

Metroul din Drumul Taberei ar putea fi deschis peste 3 zile. Aseara, au fost semnate ultimele procese verbale, in ciuda problemelor descoperite chiar saptamina aceasta.

VIDEO INTERVIU Misterele metroului construit in comunism: La Gara de Nord, exista o alta gara subterana Motivul pentru care Ceausescu nu a vrut metrou in Drumul Taberei

Octavian Udriste este singurul feroviar in viata, din cei cinci ingineri alesi de Nicolae Ceausescu sa duca la bun sfarsit aceasta constructie suta la suta romaneasca. intr-un interviu pentru HotNews, Octavian Udistre a povestit de ce exista, sub Gara de Nord, o alta gara subterana, umpluta cu pamant si care este motivul pentru care statia de la Romana e asa de ingusta. El s-a referit si la motivul pentru care dictatorul nu a vrut sa construiasca metroul in Drumul Taberei. Interviul a fost publicat pe 6 decembrie 2019.

ştiri de la România Liberă

actualitate, 15:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2259 seconds )