07:00

Financial review Prima pagina a presei straine: Printul mostenitor saudit s-a ntlnit cu fiul lui Khashoggi. Italia, pusa la colt de UE. Trei scenarii posibile Nencredere reciproca ntre companii si Fisc. Polonia, somata sa-si suspende legea cu privire la

Financial Times: Printul mostenitor s-a intalnit cu fiul lui Khashoggi * The Guardian: Sadiq Khan avertizeaza UE ca laburistii vor fi siliti sa respinga planul lui May vizand Brexitul * Handelsblatt: Italia, pusa la colt de UE. Trei scenarii posibile * Les Echos: Neincredere reciproca intre companii si Fisc * The Times: Vladimir Putin se intalneste cu emisarul american John Bolton referitor la tratatul nuclear denuntat * Le Point: Polonia, somata sa-si suspende legea cu privire la judecatori. Lectura placuta!. continuă pe Hotnews

Financial review Prima pagina a presei straine: Partea ntunecata a Arabiei Saudite. Dizgratia bancilor europene. Cum spioneaza China, Franta. Guvernul populist italian sfideaza zona euro

Handelsblatt: Partea intunecata a Arabiei Saudite * Les Echos: Salariile de pe Wall Street urca din nou, depasindu-le pe cele de dinaintea crizei * Dizgratia bancilor europene * Le Figaro: Cum spioneaza China, Franta * Financial Times: Guvernul populist italian sfideaza zona euro. E pentru prima data cand un membru al Eurozonei ignora un avertisment oficial venit de la Bruxelles. Lectura placuta!.

Financial review Prima pagina a presei straine: Erdogan ameninta cu dezvaluiri complete despre moartea lui Khashoggi. Franta reia asaltul privind taxarea Gafa. Brexit- sute de mii de manifestanti pentru un al doilea referendum

Financial Times: Erdogan ameninta cu dezvaluiri complete despre moartea lui Khashoggi * Les Echos: Franta reia asaltul privind taxarea Gafa Google, Apple, Facebook, Amazon) * The Times: Trump se va retrage din tratatul nuclear * Le Figaro: Brexit: sute de mii de manifestanti pentru un al doilea referendum. * Il Messaggero: Salvini: Migranti descarcati la granita de catre Franta, Parisul dezminte: Este o expulzare normala. * Interviu: Matteo Salvini, despre manevra fiscala: Gata cu scenariile, Di Maio stia totul. Lectura placuta!.

actualitate, 07:00

( 0,2202 seconds )