06:30

Financial review Prima pagina a presei straine: Este Interpolul manipulat de regimurile autoritare? Arestarea lui Ghosn provoaca temeri. Brexit si Trump: Raspunsuri facile. Umbra primului Razboi Mondial bntuie industria energetica

Financial Times: Arestarea lui Ghosn provoaca temeri aliantei auto Renault-Nissan * Este Interpolul manipulat de regimurile autoritare? * Les Echos: Vestele galbene afecteaza comertul si distribuitorii * The Washington Post: Brexit si Trump: Raspunsuri facile la intrebari dificile * The National Emiratele Arabe): Umbra primului Razboi Mondial bantuie industria energetica din Orientul Mijlociu. Lectura placuta!. continuă pe Hotnews

Financial review Prima pagina a presei straine: Trump: Uciderea lui Khashoggi ar putea ramne un mister mult timp de acum naint. Cresc taxele de scolarizare pentru strainii care studiaza n Franta. Macron, tinta si simbol al mniei

Financial Times: Seful Apple spune ca o mai mare reglementare a industriei tehnologice este inevitabila * Trump spune ca responsabilitatea pentru uciderea lui Khashoggi ar putea ramane un mister mult timp de acum inainte * Les Echos: Studentii straini: cresc taxele de scolarizare, dar si cuantumul burselor * Handelsblatt: Brexit scade sentimentul de incredere al companiilor din Regatul Unit * Le Figaro: Macron face apel la Paris si Berlin pentru o noua responsabilitate europeana * Vestele galbene: Emmanuel Macron, tinta si simbol al maniei. Lectura placuta!.

Financial review Prima pagina a presei straine: Trump: Uciderea lui Khashoggi ar putea ramne un mister mult timp de acum nainte. Cresc taxele de scolarizare pentru strainii care studiaza n Franta. Macron, tinta si simbol al mniei

Romanca ATACATA CU ACID in Italia. Trebuia sa o ucid - Agresiunea care tine prima pagina a ziarelor din peninsula

O agresiune asupra unei tinere din Romania a ingrozit Italia si tine prima pagina a ziarelor din ultimele zile. Tanara de 29 de ani a fost atacata cu acid de iubitul ei si apoi injunghiata. Tragedia a vut.

actualitate, 06:30

( 0,1935 seconds )