STUDIU Pandemia grabeste limitarea traficului si extinderea spatiului pentru biciclisti si pietoni. Cum sta Bucurestiul
Blocajul produs de pandemia de COVID-19 pare sa fi accelerat schimbarile care erau, deja, analizate anterior de autoritatile locale, cum ar fi transformarea centrelor oraselor in zone mai prietenoase cu pietonii si biciclistii, potrivit studiului Deloitte 2020 City Mobility Index. continuă pe Adevărul
• STUDIU DELOITTE: Pandemia grabeste deciziile marilor orase cu privire la limitarea traficului si extinderea spatiului pentru biciclisti si pietoni
Blocajul produs de pandemia de COVID-19 pare sa fi accelerat schimbarile care erau, deja, analizate anterior de autoritatile locale, cum ar fi transformarea centrelor oraselor in zone mai prietenoase cu pietonii si biciclistii, potrivit studiului Deloitte 2020 City Mobility Index. Orasele care au recuperat din spatiul alocat masinilor pentru a permite distantarea fizica pentru plimbari si ciclism intentioneaza sa mentina aceste schimbari si dupa pandemie, arata studiul, care masoara performanta mobilitatii din 21 de orase din intreaga lume, printre care sapte orase europene - Amsterdam, Barcelona, Dublin, Lisabona, Londra, Manchester, Roma si Stockholm, transmite un comunicat de presa trimis redactiei.