12:15

Financial review. Subiectele principalelor saptamnale din SUA si Europa

The WEEK SUA): Cresc amenintarile la adresa presedintiei lui Trump * FRANKFURTER ALLGEMENINE WOCHE Germania): Noua Germanie? * TENDINTE Belgia): Executivii vin la masa * BILAN Elvetia): Cum sa faci bani dintr-un restaurant * LE FIGARO MAGAZINE Franta): Eric Zemmour- Destin francez. Lectura placuta!. continuă pe Hotnews

Financial review. Prima pagina a presei straine: Guvernatorul Bancii Angliei ar putea sa-si prelungeasca mandatul. Trump conduce la Casa Alba un adevarat Crazytown. Roxana Maracineanu a devenit ministrul Sportului n Franta

THE FINANCIAL TIMES: Guvernatorul Bancii Angliei ar putea sa-si prelungeasca mandatul pana in 2020 * LES ECHOS: O fosta innotatoare va pregati Jocurile Olimpice. Romanca Roxana Maracineanu a devenit ministrul Sportului in Franta * THE GUARDIAN- Noua carte a lui Bob Woodward: Trump conduce la Casa Alba un adevarat Crazytown * HANDELSBLATT: Gigantii tech sub presiune. Ministrul afacerilor economice Altmaier doreste sa inaspreasca legea concurentei. Lectura placuta!.

Financial review. Prima pagina a presei straine: Trump si Putin vorbesc limbi diferite. Firmele germane se pregatesc pentru un Brexit dur. Popularitatea lui Macron, la cel mai scazut nivel de dupa alegerea sa

THE GUARDIAN: Cei doi suspecti veniti pentru a-i ucide pe Serghei si Yulia Skripal erau ofiteri GRU * LES ECHOS: Taxarea gigantilor Internetului- de ce s-a blocat Europa * HuRRIYET: La Idlib, aveti in vedere experienta Turciei! Trump si Putin vorbesc alta limba * HANDELSBLATT: Economia pregateste planuri de urgenta in cazul unui Brexit dur * THE FINANCIAL TIMES: Sefi ai Facebook si Twitter fata in fata cu senatorii * TASS: Informatiile anuntate de Londra in legatura cu incidentul din Salisbury sunt neclare. Numele persoanelor suspecte nu spun nimic * LE SOIR: Popularitatea lui Macron scade cu 10 puncte, ajungand la cel mai scazut nivel de dupa alegerea sa * THE WALL STREET JOURNAL:Compania Theranos va fi lichidata. Lectura placuta!.

Financial review. Prima pagina a presei de vineri: India dezincrimineaza homosexualitatea. Pe frontul razboiului uitat. Vnatoare de vrajitoare la Casa Alba. Furtul de date a 380.000 de clienti British Airway

FINANCIAL TIMES: India dezincrimineaza homosexualitatea* Magistratii italieni investigheaza 20 de persoane in cazul podului prabusit la Genova * Pe frontul razboiului uitat * LES ECHOS: Datoria Frantei se apropie de 100% din PIB * Vanatoare de vrajitoare la Casa Alba * DAILY MAIL: Ar putea Novichok arunca lumea intr-un nou conflict? * Furtul de date a 380. 000 de clienti ai British Airways * RZECZPOSPOLITA: Polonia-Germania: Reparatiile de razboi nu mai sunt un tabu. Lectura placuta!.

Sapte senatori democrati din SUA cer verificarea imediata a activitatilor lui Rudolph Giuliani / Despre scrisoarea trimisa lui Iohannis: Ridica ntrebarea daca ar fi putut ncerca sa influenteze politica SUA

Sapte senatori democrati americani au solicitat joi Departamentului de Justitie al SUA sa verifice activitatile lui Rudolph Giuliani, avocatul personal al presedintelui Donald Trump, pentru a vedea daca ele au respectat prevederile FARA Foreign Agents Registration Act), in contextul in care relatarile de presa sugereaza ca Giuliani a desfasurat numeroase activitati politice si de relatii publice in numele unor entitati straine, se arata pe site-ul Senatului Statelor Unite, scrie Agerpres.

Atac armat la o banca din SUA: Mai multe persoane si-au pierdut viata

Un atac armat a fost comis joi la o banca din Cincinnati, in statul american Ohio. Patru persoane, printre care si atacatorul si-au pierdut viata in incidentul armat, potrivit sefului politiei locale,.

actualitate, 12:15

( 0,205 seconds )