14:47

Financial review. Prima pagina a presei straine: Trump si Putin vorbesc limbi diferite. Firmele germane se pregatesc pentru un Brexit dur. Popularitatea lui Macron, la cel mai scazut nivel de dupa alegerea sa

THE GUARDIAN: Cei doi suspecti veniti pentru a-i ucide pe Serghei si Yulia Skripal erau ofiteri GRU * LES ECHOS: Taxarea gigantilor Internetului- de ce s-a blocat Europa * HuRRIYET: La Idlib, aveti in vedere experienta Turciei! Trump si Putin vorbesc alta limba * HANDELSBLATT: Economia pregateste planuri de urgenta in cazul unui Brexit dur * THE FINANCIAL TIMES: Sefi ai Facebook si Twitter fata in fata cu senatorii * TASS: Informatiile anuntate de Londra in legatura cu incidentul din Salisbury sunt neclare. Numele persoanelor suspecte nu spun nimic * LE SOIR: Popularitatea lui Macron scade cu 10 puncte, ajungand la cel mai scazut nivel de dupa alegerea sa * THE WALL STREET JOURNAL:Compania Theranos va fi lichidata. Lectura placuta!. continuă pe Hotnews

Financial review. Prima pagina a presei straine: Guvernatorul Bancii Angliei ar putea sa-si prelungeasca mandatul. Trump conduce la Casa Alba un adevarat Crazytown. Roxana Maracineanu a devenit ministrul Sportului n Franta

THE FINANCIAL TIMES: Guvernatorul Bancii Angliei ar putea sa-si prelungeasca mandatul pana in 2020 * LES ECHOS: O fosta innotatoare va pregati Jocurile Olimpice. Romanca Roxana Maracineanu a devenit ministrul Sportului in Franta * THE GUARDIAN- Noua carte a lui Bob Woodward: Trump conduce la Casa Alba un adevarat Crazytown * HANDELSBLATT: Gigantii tech sub presiune. Ministrul afacerilor economice Altmaier doreste sa inaspreasca legea concurentei. Lectura placuta!.

Financial review. Prima pagina a ziarelor de luni: Cel mai mare IFN britanic intra n faliment. La Chemnitz, banuiala de blat ntre autoritati si extremisti. Noi proteste n Rusia. Criza valutelor emergente alimenteaza teama de contagiune

LES ECHOS: Cel mai mare IFN britanic intra in faliment. * LE MONDE: La Chemnitz, banuiala de blat intre autoritati si extremisti. * THE DAILY TELEGRAPH: Boris Johnson: Scandalul Brexitului nu este despre unde am gresit, ci despre ceea ce nu am incercat. * FINANCIAL TIMES: Noi proteste in Rusia impotriva reformei pensiilor. * HANDELSBLATT: Criza valutelor de pe pietele emergente alimenteaza teama de contagiune a economiei globale. * MAGYAR HIRLAP: Alegerile pentru Parlamentul European vor fi batalia grupurilor pro-migratie si anti-migratie. Lectura placuta!.

Financial review. Prima pagina a ziarelor straine: Ministrul italian al finantelor promite stabilitate fiscala. Industria feroviara europeana trage semnalul de alarma. Alegerile din Suedia: pericol la orizont. America, cea care l-a ales pe Trump, nca l m

LE MONDE: Ministrul italian al finantelor promite stabilitatea fiscala * Le FIGARO: Google, o superputere care provoaca ingrijorare * HANDELSBLATT: Industria feroviara trage semnalul de alarma: concurenta neloiala pune in pericol locurile de munca din Europa *THE TIMES: America, cea care l-a ales pe Trump, inca il mai iubeste * THE GUARDIAN: Alegerile din Suedia: pericol la orizont *THE FINANCIAL TIMES: E vremea ca statele UE sa regandeasca schimbarea orei * LES ECHOS: Buget 2019- ce schimbari va aduce asupra puterii de cumparare? * THE WASHINGTON POST: Vreti sa revigorati centrul politic? Luptati cu coruptiaLectura placuta!.

actualitate, 14:47

( 0,2212 seconds )