ntelegerile dintre consumatori si banci, intermediate de CSALB, de peste 12 ori mai multe, n prima jumatate a anului
Numarul romanilor care si-au rezolvat litigiile pe care le aveau cu institutiile financiar-bancare prin intermediul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar CSALB) a crescut de peste 12 ori in primele sase luni ale anului, la 188, ceea ce indica un interes tot mai mare al consumatorilor fata de CSALB. De altfel, nivelul de constientizare a serviciilor CSALB, mai ales in randul consumatorilor din tara, a inregistrat o crestere constanta in ultimele luni, mai ales dupa ce institutia a trimis prin tara Caravanele CSALB. continuă pe Hotnews
• Numarul romanilor care apeleaza la rezolvarea amiabila a neintelegerilor cu banca, de peste 12 ori mai mare
Numarul romanilor care si-au rezolvat litigiile pe care le aveau cu institutiile financiar-bancare prin intermediul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar CSALB) a crescut de peste 12 ori in primele sase luni ale anului, la 188.