15:30

Financial review. Prima pagina a presei straine: Scandalul celor 200 de miliarde de dolari. May promite sfrsitul austeritatii. A cincea Republica nu mai provoaca entuziasm. Creditele neperformante- marea bataie de cap a bancilor

Financial Times: May promite sa puna capat austeritatii * Scandalul celor 200 de miliarde de dolari * Le Figaro: A cincea Republica nu mai provoaca entuziasm in inimile francezilor * Frankfurter Allgemeine Zeitung: Organizatiile migrantilor pledeaza pentru Ziua Diversitatii Germane * Le Monde: La congresul Partidului Conservator, Boris Johnson ataca planul pentru Brexit al Theresei May * Bugetul italian: Bruxelles-ul mentine presiunea asupra Romei * Efimerida ton Syntakon: Actiunile bancilor grecesti s-au prabusit la bursa, in timp ce creditele neperformante sunt marea bataie de cap a bancilor. Lectura placuta!. continuă pe Hotnews

Financial review. Prima pagina a presei straine: Autoritatea ofilita a Angelei Merkel, o problema pentru UE. De ce Italia face zona euro sa tremure. Discursul pe care Theresa May ar trebui sa aiba curajul sa-l rosteasca. Urmatoarea recesiune n Zona Euro

Financial Times: Autoritatea ofilita a Angelei Merkel este o problema pentru Europa - Cancelarul german trebuie sa faca ordine in guvernul ei * Certurile dintre populisti le vor restrange acestora atractia paneuropeana. * Les Echos: De ce Italia face zona euro sa tremure * The Guardian: Iata discursul pe care Theresa May ar trebui sa aiba curajul sa-l rosteasca * Primar italian simpatizant al refugiatilor arestat pentru ca a ajutat migratia ilegala * Naftemporiki: Moodys: Urmatoarea recesiune in Zona Euro va fi mai profunda decat cele precedente * La Repubblica: Roberto Saviano: Italia incepe sa devina un regim. Lectura placuta!.

Financial review. Prima pagina a presei straine: Discursul-soc al lui Carlos Ghosn. Ciprul, paradisul fiscal al rusilor n vizorul SUA. Bancile blocheaza afacerile IMM-urilor germane cu Iranul. Bruxelles-ul lanseaza o ofensiva mpotriva derivei autoritaris

Financial Times: Hunt impune un ton eurosceptic la conferinta conservatorilor * John Flannery paraseste conducerea General Electric, inlocuit de Lawrence Culp. Jr * Les Echos: Discursul-soc al lui Carlos Ghosn * Vama franceza se pregateste pentru scenariul negru al unui Brexit dur * Naftemporiki: Ciprul, paradisul fiscal al rusilor in vizorul americanilor * Handelsblatt: Bancile blocheaza afacerile IMM-urilor germane cu Iranul, o parte din companii riscand falimentul * El Pais: Bruxelles-ul lanseaza o ofensiva financiara si judiciara impotriva derivei autoritariste * La Stampa: Ministrul Tria: UE poate sta linistita, datoria publica a Italiei va scadea. Lectura placuta!.

Financial review Prima pagina a presei straine: Supraveghetorul german se plnge de banci. Softurile companiilor aeriene ar trebui verificate. Parisul, centrul european al tradingului. Anul I al masinii electrice? Musk va demisiona

Financial Times. Ministru: softurile care incarca suplimentar costurile clientilor companiilor aeriene ar trebui mai atent verificate * Parisul ar putea deveni principalul centru al tradingului dupa ce Brexitul va avea loc * Les Echos: 2018, anul I al masinii electrice? * Musk va demisiona din functia de presedinte al Tesla * Handelsblatt: Supraveghetorul financiar se plange de banci * The Guardian:Primul ministru se confrunta cu atacurile lui Boris Johnson si Jacob Rees-Mogg. Lectura placuta!.

actualitate, 15:30

( 0,2297 seconds )