23:00

Financial review Prima pagina a presei straine: Executiv Huawei, arestat n Vancouver. UK publica emailuri private ale sefilor Facebook. Volkswagen trece pe austeritate. Goldman Sachs:Probabilitatea unei recesiuni creste. Va veni la un moment dat

Financial Times: CFO-ul Huawei, arestat in Vancouver * Fost consultant McKinsey, favorit pentru postul de premier elen * UK publica emailuri private ale sefilor Facebook, acuzand compania ca ar fi incheiat tranzactii secrete care permit accesul unor dezvoltatori la datele utilizatorilor * Handelsblatt: Volkswagen trece la un program dur de austeritate * L`Echo: Europa este inca o piata ieftina, dar asta nu este suficient pentru a investi in ea Goldman Sachs) * La Stampa: Salvini sfideaza Europa: Stop misiunii Sophia daca nu se impun noi reguli pentru debarcarea migrantilor * Il Fatto Quotidiano: Khashoggi: Turcia a emis mandate de arestare pentru doi sauditi prieteni cu printul. Lectura placuta!. continuă pe Hotnews

Financial review Prima pagina a presei straine: Seful MI6 avertizeaza cu privire la Huawei. Colapsul civilizatiei la orizont. Istoria revizionista a Rusiei. Planul UE de a conferi euro un rol international mai mare dect al dolarului

Financial Times: Seful MI6 avertizeaza cu privire la Huawei * Bruxelles-ul va publica miercuri planul prin care euro sa capete rol international mai puternic in lupta cu dolarul * Trump afirma ca China va reduce si va elimina o serie de taxe impuse importurilor auto * The Guardian: David Attenborough: colapsul civilizatiei e la orizont * Brexit: Ofensiva de convingere incepe, iar Theresa May se bate pentru avizul juridic * The New York Times: Puncte de Cotitura: Istoria revizionista a Rusiei * Handelsblatt: Iesirea Qatarului din OPEC- un test pentru cartelul petrolului. Lectura placuta!.

Financial report Prima pagina a presei straine: 2019, cel mai greu an din istoria VW. Erdogan l ataca pe MBS. Rasismul de zi cu zi din Marea Britanie. Interviu cu Iohannis n presa austriaca. Sefii BMW, Daimler si VW se vad cu Trump

Financial Times: Directorul Volkswagen avertizeaza cu privire la 2019- cel mai dificil an intalnit vreodata * Erdogan il ataca pe printul mostenitor saudit in cazul Khashoggi * The Guardian: Prejudecatile rasiale de zi cu zi din Marea Britanie * Le Monde: Dupa violentele din 1 decembrie, guvernul se confrunta cu o criza majora * Handelsblatt: Sefii BMW, Daimler si VW se vad marti cu Donald Trump. Cotidianul austriac Kurier link) publica un interviu cu presedintele Romaniei Klaus Iohannis despre apropiata preluare de catre Romania a presedintiei Consiliului UE. Lectura placuta!.

actualitate, 23:00

( 0,2143 seconds )