16:46

Financial review Prima pagina a presei straine: Reteta italiana de crestere va functiona pentru ntreaga Europa. spune Di Maio. Macron lanseaza operatiunea Recucerirea teritoriilor. Liderii de business britanici vor un nou vot popular privind Brexit

Financial Times: Reteta de crestere economica a Italiei va functiona pentru intreaga Europa, spune Di Maio * Nu exista bani rusesti in donatiile facute pentru referendumul privind Brexit, spune Arron Banks *SUA : 8 state au primit derogari privind importurile de petrol iranian * Liderii de business britanici solicita un nou vot popular privind Brexit * Les Echos: Macron lanseaza operatiunea Recucerirea teritoriilor * Le Soir: Votati cu republicanii sau SUA vor fi invadate, ameninta Trump * Brexit: se pare ca un acord intre Regatul Unit si UE in problema frontierei irlandeze este iminent * Il Sole 24 ore: Paradoxul Italiei: exista locuri de munca, dar 33% dintre ele nu vor fi ocupate. Lectura placuta!. continuă pe Hotnews

Financial review Prima pagina a presei straine: Ipoteza socanta: Referendumul privind Brexit, finantat cu bani rusesti. Discursul urii prin prisma neurostiintelor. Jamie Dimon, seful JP Morgan: Datoria e un risc!

Financial Times: Ipoteza socanta: Referendumul privind Brexit, finantat cu bani rusesti * Franta si Italia se bat pe bancherii londonezi * The New York Times: Discursul urii prin prisma neurostiintelor * Naftemporiki: Un eventual Brexit fara acord ar afecta cel mai mult Europa de Sud-Est * La Stampa: Presedintele Mattarella cere primului ministru sa aiba un dialog constructiv cu Uniunea Europeana * Sambata seara la Torino, scriitori, reporteri, muzicieni vor manifesta impotriva populismului in cadrul Noptii albe pentru Europa * Handelsblatt: Interviu cu Jamie Dimon, seful JP Morgan: Datoria e un risc! Lectura placuta!.

Financial review Prima pagina a presei straine: Erdogan arata cu degetul spre papusarii din spatele cazului Khashoggi. Polonia ia n considerare retragerea din acordul ONU privind migratia. Primul telefon pliabil a aparut, si nu e al Samsung

Financial Times: Erdogan arata cu degetul spre papusarii din spatele cazului Khashoggi * Polonia ia in considerare retragerea din acordul ONU privind migratia * Les Echos: Primul telefon pliabil a aparut, si nu e al Samsung * The Guardian: O insula japoneza a disparut, fara ca cineva sa observe * L Echo: Bancile belgiene stau mai bine decat media europeana. Lectura placuta!.

actualitate, 16:46

( 0,2137 seconds )