19:00

Financial review. Prima pagina a presei straine: Autoritatea ofilita a Angelei Merkel, o problema pentru UE. De ce Italia face zona euro sa tremure. Discursul pe care Theresa May ar trebui sa aiba curajul sa-l rosteasca. Urmatoarea recesiune n Zona Euro

Financial Times: Autoritatea ofilita a Angelei Merkel este o problema pentru Europa - Cancelarul german trebuie sa faca ordine in guvernul ei * Certurile dintre populisti le vor restrange acestora atractia paneuropeana. * Les Echos: De ce Italia face zona euro sa tremure * The Guardian: Iata discursul pe care Theresa May ar trebui sa aiba curajul sa-l rosteasca * Primar italian simpatizant al refugiatilor arestat pentru ca a ajutat migratia ilegala * Naftemporiki: Moodys: Urmatoarea recesiune in Zona Euro va fi mai profunda decat cele precedente * La Repubblica: Roberto Saviano: Italia incepe sa devina un regim. Lectura placuta!. continuă pe Hotnews

Financial review. Prima pagina a presei straine: Discursul-soc al lui Carlos Ghosn. Ciprul, paradisul fiscal al rusilor n vizorul SUA. Bancile blocheaza afacerile IMM-urilor germane cu Iranul. Bruxelles-ul lanseaza o ofensiva mpotriva derivei autoritaris

Financial Times: Hunt impune un ton eurosceptic la conferinta conservatorilor * John Flannery paraseste conducerea General Electric, inlocuit de Lawrence Culp. Jr * Les Echos: Discursul-soc al lui Carlos Ghosn * Vama franceza se pregateste pentru scenariul negru al unui Brexit dur * Naftemporiki: Ciprul, paradisul fiscal al rusilor in vizorul americanilor * Handelsblatt: Bancile blocheaza afacerile IMM-urilor germane cu Iranul, o parte din companii riscand falimentul * El Pais: Bruxelles-ul lanseaza o ofensiva financiara si judiciara impotriva derivei autoritariste * La Stampa: Ministrul Tria: UE poate sta linistita, datoria publica a Italiei va scadea. Lectura placuta!.

Financial review Prima pagina a presei straine: Supraveghetorul german se plnge de banci. Softurile companiilor aeriene ar trebui verificate. Parisul, centrul european al tradingului. Anul I al masinii electrice? Musk va demisiona

Financial Times. Ministru: softurile care incarca suplimentar costurile clientilor companiilor aeriene ar trebui mai atent verificate * Parisul ar putea deveni principalul centru al tradingului dupa ce Brexitul va avea loc * Les Echos: 2018, anul I al masinii electrice? * Musk va demisiona din functia de presedinte al Tesla * Handelsblatt: Supraveghetorul financiar se plange de banci * The Guardian:Primul ministru se confrunta cu atacurile lui Boris Johnson si Jacob Rees-Mogg. Lectura placuta!.

Nimeni NU se mai asteapta la o candidatura a Angelei MERKEL in 2021! Financial Times: Autoritatea OFILITA a cancelarului german a devenit o problema pentru Europa

Domnia cancelarului german Angela Merkel pare tot mai aproape de final. Publicatia Financial Times publica un articol extrem de dur la adresa Doamnei de Fier, in care arata ca Merkel a intrat in anii ei de.

actualitate, 19:00

( 0,2102 seconds )