19:00

Financial review Prima pagina a presei straine. Interviu cu Christine Lagarde. Jo Johnson, ministrul pentru Transporturi, paraseste guvernul May. Trump gaseste insultatoare afirmatiile lui Macron. Michelle Obama: Am fost la terapie de cuplu ca sa ne salv

Financial Times: Jo Johnson, ministrul pentru Transporturi, paraseste guvernul May si cere un nou Referendum * Trump gaseste insultatoare afirmatia lui Macron ca UE are nevoie de armata * Les Echos: Christine Lagarde, seful FMI: Pentru prima data, in 2017, numarul regimurilor democratice este in declin. Cresterea populismului si a regimurilor autoritare este ingrijoratoare. * The Guardian: Michelle Obama: Am fost la sedinte de terapie de cuplu ca sa ne salvam casnicia. Lectura placuta!. continuă pe Hotnews

Financial review Prima pagina a presei straine: Trump va trebui sa guverneze cu un Congres divizat. Cresterea Germaniei va ncetini dramatic n acest an. Samsung lanseaza telefonul pliabil. Rusia vrea sa se detaseze de dolar

Les Echos: Trump va trebui sa guverneze cu un Congres divizat * Financial Times: Cresterea Germaniei va incetini dramatic in acest an * Handelsblatt: Samsung lanseaza telefonul pliabil. * Le Soir: Midterms: O zi mare pentru democratie daca. * Le Vif: Confruntata cu sanctiunile, Rusia vrea sa se detaseze de dolar. * El Pais: Contra cronometru, Marea Britanie cauta o formula legala care sa convinga Uniunea Europeana. Lectura placuta!.

Financial review Prima pagina a presei straine: KPMG nu va mai oferi onsultanta clientilor pe care i auditeaza. Investitorii ncep sa se teama de cresterea datoriei SUA. Popularitatea lui Macron scade n premiera sub 30%. Peste 1 milion de bulgari vor sa e

Financial Times: KPMG nu va mai oferi servicii de consultanta clientilor mari pe care ii auditeaza * Investitorii incep sa se teama de cresterea datoriei publice americane * The Times: Trump se foloseste de succesul la urne pentru a-l destitui pe Jeff Sessions din functia de procuror general * The Guardian: Partidul de centru-dreapta il alege pe Manfred Weber drept candidat la functia suprema in UE * Les Echos: Popularitatea lui Macron scade in premiera sub 30% * Le Figaro: La Helsinki, umbra lui Viktor Orban planeaza asupra Congresului dreptei europene. * Dnevnik: Peste 1 milion de bulgari se gandesc sa emigreze. Lectura placuta!.

Financial review Prima pagina a presei straine: KPMG nu va mai oferi consultanta clientilor pe care i auditeaza. Investitorii ncep sa se teama de cresterea datoriei SUA. Popularitatea lui Macron scade n premiera sub 30%. Peste 1 milion de bulgari vor sa

actualitate, 19:00

( 0,2363 seconds )