STUDIU Tinerii au renuntat la distractie si au devenit mai constiinciosi cu banii, in perioada starii de urgenta
Comportamentul de consum al tinerilor din generatia Z s-a schimbat radical in perioada starii de urgenta si dupa, la fel cum s-a schimbat si atitudinea lor fata de bani, arata studiul Insights PulzeZ, realizat de echipa Vreau sa Fiu Antreprenor VSFA) si Insights, din cadrul Romanian Business Leaders. continuă pe Adevărul
• Cum s-a schimbat comportamentul de consum al tinerilor in perioada de criza - studiu
Comportamentul de consum al tinerilor a determinat o relocare a veniturilor in perioada starii de urgenta, ca o consecinta fireasca a limitarilor din acea perioada. Astfel, tinerii au renuntat la distractie, si-au facut cumparaturile online si au devenit mai constiinciosi cu gestionarea banilor. Din punct de vedere psihologic, cresterea consumului de produse precum dulciuri si snacksuri sau jocuri a fost justificata in conditii de restrictii externe, aceasta fiind considerata o solutie pentru reducerea nivelului de stres.
• SARS-CoV-2 a devenit mai contagios, dar mai putin sever. Mutatiile virusului si consecintele asupra vaccinurilor
Oamenii de stiinta si clinicienii vorbesc tot mai mult de o modificare a virusului SARS-CoV-2 in sensul in care acesta se poate raspandi mai repede, dar a pierdut in severitate. Virusul modificat a fost identificat in circulatie atat in SUA, cat si in Europa.