Presa internationala: Ce efecte vor avea noile schimbari in news feed-ul Facebook asupra media
Decizia Facebook de a modifica radical news feed-ul in perioada imediat urmatoare a starnit ample discutii referitoare la efectele masurii asupra producatorilor de continut media. Pe de o parte, multi se tem ca majoritatea covarsitoare a institutiilor de presa vor avea de suferit. Altii, pe de alta parte, saluta masura drept o sansa in lupta cu fake news si in batalia presei pentru a-si castiga relevanta, dupa o perioada in care miza a fost clickul cu orice pret si mai putin continutul in sine. continuă pe Hotnews
• Facebook modifica radical News Feed-ul. Vor avea proritate postarile de la familie si prieteni si vor aparea mai putine postari de la brand-uri, companii si mass-media
Mark Zuckerberg a anuntat una dintre cele mai mari schimbari ale News Feed-ului din ultimii ani, urmand ca utilizatorilor sa le apara mai multe postari de la membrii familiei si de la prieteni, in detrimentul postarilor de la companii, brand-uri si diverse pubiicatii. Schimbarea va afecta organizatiile media si paginile diverselor brand-uri, fiindca mai putini vor vedea aceste postari, daca nu sunt promovate. Publicitatea in retea NU va fi afectat in vreun fel de schimbari, a spus John Hegeman, vicepresedintele Facebook.
• Facebook modifica radical News Feed-ul. Vor avea prioritate postarile de la familie si prieteni si vor aparea mai putine postari de la brand-uri, companii si mass-media
Mark Zuckerberg a anuntat una dintre cele mai mari schimbari ale News Feed-ului din ultimii ani, urmand ca utilizatorilor sa le apara mai multe postari de la membrii familiei si de la prieteni, in detrimentul postarilor de la companii, brand-uri si diverse pubiicatii. Schimbarea va afecta organizatiile media si paginile diverselor brand-uri, fiindca mai putini vor vedea aceste postari, daca nu sunt promovate. Publicitatea in retea NU va fi afectat in vreun fel de schimbari, a spus John Hegeman, vicepresedintele Facebook.