Libnet.ro
UNICEF

11:45

Santierul naval Mangalia ar putea deveni companie de stat. Guvernul a blocat vanzarea pachetului majoritar catre olandezii de la Damen

Adevărul Adevărul,
Santierul naval Mangalia ar putea deveni companie de stat. Guvernul a blocat vanzarea pachetului majoritar catre olandezii de la Damen

Guvernul, prin Ministerul Economiei, vrea sa rascumpere actiuni de la Daewoo Mangalia pentru a deschide un santier naval al statului unde ar putea fi construite fregate pentru Armata. in acest sens, Guvernul a trimis deja coreenilor de la Daewo o scrisoare prin care anunta ca vor sa-si exercite dreptul de preemptiune. continuă pe Adevărul

UPDATE Statul nationalizeaza santierul naval din Mangalia, blocand vanzarea pachetului majoritar de actiuni catre olandezii de la Damen

Guvernul a promovat in sedinta de miercuri un memorandum care prevede ca statul roman vrea sa-si exercite dreptul de preemptiune asupra pachetului de actiuni de 51% de la santierul naval Mangalia pe care coreenii de la Daewoo Shipbuilding Marine Engineering vor sa-l vanda. Problema este ca acest drept de preemtiune este exercitat in plina tranzactie intre coreeni si olandezii de la Damen Shipyards Group, cel mai mare constructor naval din Olanda. In noiembrie, Damen a anuntat ca a incheiat deja un contract cu Daewoo Shipbuilding Marine Engineering DSME) pentru achizitionarea cotei sale de 51% de la Daewoo Mangalia Heavy Industries DMHI). Intrebarea este ce ar putea face statul roman cu santierul naval Mangalia, o companie aflata in pragul falimentului, cu pierderi de aproape 500 de milioane de lei in 2016 si datorii de peste 5,3 miliarde lei. UPDATE Compania Santierul Naval 2 Mai, controlata de Ministerul Economiei, a votat in doua randuri, in octombrie si decembrie, impotriva exercitarii dreptului de preemptiune. Prima oara a cerut o amanare a termenului pana la care poate fi exercitat dreptul de preferinta, iar a doua oara a votat impotriva acestui drept, motivand ca nu exista o aprobare din partea Guvernului.

Statul nationalizeaza santierul naval din Mangalia, blocand vanzarea pachetului majoritar de actiuni catre olandezii de la Damen

Guvernul a promovat in sedinta de miercuri un memorandum care prevede ca statul roman vrea sa-si exercite dreptul de preemtiune asupra pachetului de actiuni de 51% de la santierul naval Mangalia pe care coreenii de la Daewoo Shipbuilding Marine Engineering vrea sa-l vanda. Problema este ca acest drept de preemtiune este exercitat in plina tranzactie intre coreeni si olandezii de la Damen Shipyards Group, cel mai mare constructor naval din Olanda. In noiembrie, Damen a anuntat ca a incheiat deja un contract cu Daewoo Shipbuilding Marine Engineering DSME) pentru achizitionarea cotei sale de 51% de la Daewoo Mangalia Heavy Industries DMHI). Intrebarea este ce ar putea face statul roman cu santierul naval Mangalia, o companie aflata in pragul falimentului, cu pierderi de aproape 500 de milioane de lei in 2016 si datorii de peste 5,3 miliarde lei.

ştiri din Economie

ştiri de la Adevărul

actualitate, 11:45

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,216 seconds )