09:30

Centrul de Resurse Juridice: Victor Ponta deruleaza o campanie care instiga la ura, facand apel la cele mai joase instincte umane

Centrul de Resurse Juridice CRJ) critica, marti, declaratiile premierului Victor Ponta, care a afirmat despre contracandidatul sau la prezidentiale Klaus Iohannis ca este un lucru, nu un om politic. Intr-un comunicat remis redactiei, CRJ avertizeaza ca un astfel de discurs este nu doar profund nociv pentru societatea romaneasca, cu potential de a instiga si invrajbi, mentinand populatia in zona instictelor primare, incapabila de a-i accepta drept egali pe cei diferiti prin religie, etnie, model familial, si pe toti aceia care in general nu se incadreaza in sablonul majoritarilor din granitele tarii, ci, mai mult, in momentul in care mesajul pentru tara este ca un contracandidat nu este om, orice devine posibil. continuă pe Hotnews

Corneliu Vadim Tudor: Nu ii voi face campanie lui Victor Ponta, dar tara asta trebuie condusa

Corneliu Vadim Tudor, liderul PRM, a vorbit la Subiectiv cu Razvan Dumitrescu, despre demersul sau de a-l sustine in turul 2 la prezidentiale pe Victor Ponta. Am 350. 000 de voturi si i le voi da unui om care are.

Victor Ponta: Turul doi porneste de la 0 - 0. in urmatoarele zile de campanie ma voi adresa tuturor romanilor

Premierul Victor Ponta a declarat, duminica seara, dupa afisarea primelor exit-poll-uri ale primului tur prezidential, unde a iesit favorit, ca Romania va avea din nou dupa doi ani un presedinte legitim, care.

Victor Ponta: in urmatoarele zile de campanie ma voi adresa tuturor romanilor. il invit pe Iohannis in emisiuni televizate (VIDEO)

Klaus Iohannis: Solicit candidatului Victor Ponta sa aiba curajul pentru o confruntare corecta/ Premierul sa mandateze staff-ul sau sa negocieze o dezbatere reala cu staff-ul meu

Klaus Iohannis i-a solicitat public lui Victor Ponta sa isi mandateze echipa de campanie sa negocieze organizarea unei dezbateri reale electorale, inainte de turul doi, cu echipa sa. Iohannis il acuza pe Ponta de atituinde aroganta si ii cere public sa renunte la tertipuri, dupa ce Ponta a propus patru dezbateri electorale la patru posturi de televiziune: B1, Realitatea, Romania TV si Antena 3.

Victor Ponta: Domnul Iohannis se adreseaza lucrurilor. Eu ma adresez oamenilor, romanilor.

Ludovic Orban a declarat ca intreaga campanie a lui Victor Ponta se bazeaza pe calomnierea prezidentiabilului ACL, Klaus Iohannis si demonstreaza faptul ca premierul dispretuieste orice cetatean roman.

ALEGERI PREZIDENTIALE 2014 Victor Ponta a fost invins de Klaus Iohannis in fieful lui tata socru

O prima surpriza de proportii a alegerilor prezidentiale din acest an este rezultatul obtinut de Victor Ponta in municipiul Lugoj, oras cu primar PSD si aflat in colegiul in care socrul lui Victor Ponta, Ilie Sirbu, a castigat fotoliul de senator. Potrivit Redesteptarea, la Lugoj, Ponta a pobtinut 33,34 la suta din voturi, iar Iohannis 38,74 la suta din voturi.

Rezultate alegeri prezidentiale 2014: Victor Ponta a fost invins de Klaus Iohannis in fieful lui tata socru

Exit-poll-uri: Victor Ponta are intre 38,2% si 41,5%, Iohannis intre 31 si 32,1%

Victor Ponta are intre 38,2% si 41,5%, Klaus Iohannis intre 31 si 32,1%, iar Calin Popescu Tariceanu este pe pozitia a treia in urma alegerilor prezidentiale de duminica, releva rezultatele exit-poll-urilor difuzate la inchiderea urnelor si realizate pe baza datelor stranse pana la ora 19:00. *BEC:Aproape 121. 000 de alegatori la sectiile de votare din strainatate, pana la ora 19:00 *SOCIOPOL: Ponta - 40%, Iohannis - 31%, Tariceanu - 6% *Agentia de Rating Politic: Ponta - 38,2%, Iohannis - 32,1%, Udrea, Macovei, Tariceanu - 6 % *CSCI: Victor Ponta - 40%, Klaus Iohannis 31%, Calin Popescu Tariceanu - 6% *IRES: Ponta - 41,5%, Iohannis - 31,2% , Tariceanu - 5,3% *Prezenta la vot, la ora 19:00: 48,89% la nivel national *BEC: Declaratia pe propria raspundere se poate completa si in proximitatea sectiei de votare *MAI:Primariile din Capitala au multiplicat formulare pentru cei care voteaza pe listele suplimentare *Alegatorii din Diaspora se aglomereaza la sectiile de vot din Europa *Alegatorii din provincie nu mai pot vota in unele sectii din Bucuresti.

Victor Ponta: Daca ramane vreun roman care a vrut sa voteze si nu a putut, pleaca toata echipa de la MAE

Premierul Victor Ponta a calificat drept inacceptabila situatia creata duminica la sectiile de votare din strainatate. Primul ministru a precizat ca, in turul al doilea, MAE va dispune de toate resursele.

Victor Ponta si Calin Popescu Tariceanu, la Sinteza Zilei. Acum oamenii stiu foarte clar care sunt cele doua perspective

Victor Ponta si Calin Popescu Tariceanu sunt invitatii editiei de marti a emisiunii Sinteza Zilei. Premierul Victor Ponta vorbeste, in exclusivitate pentru Antena 3, despre cel pe care il sustine pentru.

actualitate, 09:30

( 0,2992 seconds )