Libnet.ro
UNICEF

11:00

Consiliul General a aprobat vinieta Oxigen. Masinile sub Euro 2 nu mai au voie in Bucuresti din 2022, iar cele Euro 3 din 2024

Hotnews Hotnews,
 Consiliul General a aprobat vinieta Oxigen. Masinile sub Euro 2 nu mai au voie in Bucuresti din 2022, iar cele Euro 3 din 2024

Majoritatea PSD-ALDE din Consiliul General al Municipiului Bucuresti a votat joi proiectul primarului Gabriela Firea care vizeaza introducerea vinietei Oxigen din 2020 pentru masinile sub Euro 4, iar masinile sub Euro 3 nu vor mai avea acces in centrul orasului. Autoturismele Euro 4 vor plati vinieta din 2021. Proiectul a trecut cu 31 de voturi. Potrivit unui amendament propus de ALDE si aprobat, masinile noneuro, Euro 1 si Euro 2 nu vor mai avea voie deloc in Bucuresti, iar pentru cele Euro 3 restrictia este valabila din 2024. continuă pe Hotnews

SONDAJ Primaria vrea o taxa de Bucuresti pentru masinile sub Euro 5 e ok?

Primaria Capitalei a modificat proiectul Oxigen si vrea, acum, sa taxeze toate masinile sub Euro 5 pentru a putea circula in Bucuresti si sa blocheze accesul in centru pentru cele sub Euro 3. Proiectul de protectie a mediului este inaintat in conditiile in care Primaria condusa de Gabriela Firea este criticata pentru starea transportului in comun si pentru lipsa de masuri ecologice eficiente. Sondaj HotNews. ro: Primaria vrea o taxa de Bucuresti pentru masinile sub Euro 5 e ok?.

Proiectul Oxigen a fost adoptat. Masinile sub Euro 4 platesc vigneta pentru Bucuresti, din 2020. Masinile non Euro, 1, 2 si 3, interzise treptat in Capitala

Consilierii generali ai Capitalei au adoptat joi proiectul conform caruia toate masinile cu norma de poluare sub Euro 4 vor plati vigneta Oxigen de acces si circulatie in Bucuresti incepand cu data de 1.

Consiliul General al Capitalei decide astazi soarta vinietei Oxigen

Consiliul General al Municipiului Bucuresti decide, astazi, daca proiectul vinietei Oxigen va fi adoptat. Fata de forma initiala, primarul Gabriela Firea a modificat prevederile proiectului, astfel ca masinile sub Euro 5, indiferent de orasul unde sunt inmatriculate, trebuiesa plateasca vinieta pentru a putea circula prin Bucuresti, iar cele sub Euro 3 nu vor mai avea voie deloc in zona 0 a orasului.

Consiliul General NU a aprobat proiectul care viza transferarea unei bucati din Padurea Baneasa la Primaria Capitalei pentru transformarea in parc

Consiliul General nu a aprobat proiectul prin care Primaria Capitalei dorea sa ceara Guvernului sa-i dea in administrare 50 de hectare din Padurea Baneasa pentru a fi amenajate ca padure-parc. Mai exact, municipalitatea dorea sa ceara Guvernului emiterea unei hotarari privind trecerea unei suprafete de 572. 104 de metri patrati din Padurea Baneasa, aflata intre strazile Padina, Vadul Moldovei si Aleea Privighetorilor, din administrarea Romsilva in domeniul public al municipiului Bucuresti, in scopul reamenajarii ca parc. Primaria Capitalei a mai avut o tentativa de a face asta, insa proiectul a fost desfiintat in instanta. Fundatia Ecocivica se opune proiectului: Va distruge padurea.

Taxa Oxigen Ce se intampla cu bucurestenii care au masini sub Euro 3 si stau in centru. Cum verifica Primaria daca soferii platesc vinieta

Bucurestenii care locuiesc in centrul Capitalei si au masini sub Euro 3 ar putea fi amendati daca nu renunta la masina sau nu o inlocuiesc cu una mai noua, potrivit proiectului prin care se doreste implementarea taxei Oxigen.

Taxa Oxigen a fost adoptata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti. Cat costa, de cand si cine o plateste

Taxa Oxigen, sau acea taxa pe care va trebui sa o plateasca soferii masinilor poluante pentru a circula in capitala, tocmai a fost votata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat introducerea Taxei Oxigen: Masinile care nu au minim Euro 3 nu vor mai avea acces in oras

Taxa Oxigen ceruta de catre primarul general Gabriela a fost aprobata prin vot, joi, in Consiliul General al Muncipiului Bucuresti. Astfel, masinile sub Euro 4 vor trebui sa plateasca vinieta pentru a putea.

De ce este controversata Taxa Oxigen pe care Gabriela Firea vrea s-o impuna in Bucuresti Cum este mascata o taxa pe proprietate (adica pe masina), intr-o asa-zisa taxa anti-poluare

Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a regandit proiectul anti-poluare cu care venise, initial, in luna august. De aceasta data, planul a fost modificat in asa fel incat sa vizeze toate masinile sub EURO 5.

ştiri de la Hotnews

actualitate, 11:00

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2006 seconds )