Libnet.ro
UNICEF

13:00

De ce costa tronsonul Comarnic-Brasov peste 2,5 miliarde de euro si cine va plati acesti bani

Wall-Street Ro Wall-Street Ro,
De ce costa tronsonul Comarnic-Brasov peste 2,5 miliarde de euro si cine va plati acesti bani

Daca Guvernul ar avea astazi toti banii, pentru constructia magistralei rutiere ar fi suficienta suma de 2,7 miliarde de euro, dar costurile de finantare si platile de disponibilitate umfla acest pret pana la 8,4 miliarde de euro. continuă pe Wall-Street Ro

Autostrazi 2015. De ce costa tronsonul Comarnic-Brasov peste 2,5 miliarde de euro si cine va plati acesti bani

Daca Guvernul ar avea astazi toti banii, pentru constructia magistralei rutiere ar fi suficienta suma de 2,7 miliarde de euro, dar costurile de finantare si platile de disponibilitate umfla acest pret pana la 8,4 miliarde de euro.

De ce costa tronsonul Comarnic-Brasov peste 2,5 miliarde de euro si cine va plati acesti bani

Daca Guvernul ar avea astazi toti banii, pentru constructia magistralei rutiere ar fi suficienta suma de 2,7 miliarde de euro, dar costurile de finantare si platile de disponibilitate umfla acest pret pana la 8,4 miliarde de euro.

Autostazi 2015. Comarnic-Brasov, cu cartile pe fata: pe unde va trece, cat costa, cum se va finanta si ce taxa vor plati soferii

Autostrazi 2015. Ministerul Transporturilor a publicat un amplu document referitor la proiectul de constructie si exploatare a autostrazii Comarnic-Brasov, scotand la vedere adevaratele costuri si principalele detalii tehnico-economice ale viitoarei magistrale rutiere montane.

Comarnic-Brasov, cu cartile pe fata: pe unde va trece, cat costa, cum se va finanta si ce taxa vor plati soferii

Autostrazi 2015. Ministerul Transporturilor a publicat un amplu document referitor la proiectul de constructie si exploatare a autostrazii Comarnic-Brasov, scotand la vedere adevaratele costuri si principalele detalii tehnico-economice ale viitoarei magistrale rutiere montane.

Secretul financiar al autostrazii Comarnic - Brasov, facut public in sfarsit: Statul roman ar urma sa plateasca firmelor ce vor construi si intretine autostrada 325,2 milioane de euro pe an, adica 8,45 miliarde de euro in cei 26 de ani ai concesiunii

Documentul cu informatiile legate de proiectul de concesiune a autostrazii Comarnic-Brasov a fost facut public de catre Guvern si autoritatile de la Transport, dupa cum a promis marti premierul Ponta intr-o conferinta cand a dat termenuld e 15 februarie pentru a semna sau nu contractul de concesiune. Documentul expune in mare parte informatiile prezentate in urma cu un an cand a fost semnat memorandumul intre guvern si concesionarul Vinci-Aktor-Strabag precum lungimea de 53 de km, costul de 1,8 miliarde de euro pentru constructie si poiectare sau valoarea taxei de 7 lei pe autoturism. Ce apare nou este cuantumul sumei pe care statul roman ar urma sa o plateasca firmei concesionare: 325,2 milioane euro anual. In 26 de ani cat ar urma sa dureze concesiunea, statul roman ar urma sa plateasca in total 8,45 miliarde de euro pentru cei 53 de km de autostrada intre Comarnic si Brasov, adica 160 milioane de euro/km.

CNADNR ne anunta ca vom plati 8,45 miliarde euro pentru Comarnic-Brasov

Viitoarea autostrada Comarnic-Brasov, prima lucrare de infrastructura realizata in sistem de concesiune, va fi taxata cu 7 lei pentru fiecare autoturism care o parcurge si va ajunge la un cost total de 8,45 miliarde de euro, potrivit proiectului de concesiune prezentat ieri de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale CNADNR).

Autostrada Comarnic-Brasov, groapa de 8,5 mld. euro in bugetul de stat; soferii platesc o taxa initiala de 7 lei

Constructia, operarea si intretinerea autostrazii Comarnic-Brasov ar fi costat statul 2,7 miliarde de euro, insa adaugand costurile de finantare, suma urca la 8,45 miliarde euro, in vreme ce soferii vor fi taxati cu 7 lei, tarif indexabil.

HARTI Strategia autostrazilor incepand cu 2015: Pitesti-Sibiu, autostrada din start / Targu Mures - Iasi, singura autostrada fazata / Comarnic - Brasov, termen pana in 15 februarie pentru semnarea contractului. PLUS: Cate o a treia banda pe drumurile nat

Pitesti - Sibiu va fi construita din start ca autostrada, proiectul Comarnic - Brasov are termen de la premier pana in 15 februarie pentru a se semna sau nu contractul de constructie, iar autostrada Targu Mures - Targu Neamt - Iasi va fi singura autostrada fazata - drum expres transformat apoi in autostrada - din strategia autostrazilor incepand cu 2015 prezentata marti la Ministerul Transporturilor. Pana in 2018, obiectivul Romaniei - potrivit premierului Ponta - este ca Moldova si Muntenia sa fie legate fiecare prin autostrada cu Transilvania. Pentru tot ce si-a propus Romania am avea nevoie de circa 28 de miliarde de euro, insa banii nu prea ies la socoteala.

Autostrazi 2015. 'Autostrada Dacia' si Comarnic-Brasov vor demara anul acesta. Ce alte proiecte de infrastructura sunt prioritare in 2015

Dupa controversele din 2014 privind programul de constructii la autostrazi, Guvernul promite ca in februarie va fi desemnat consultantul pentru Sibiu-Pitesti, iar la primavara se va deschide santierul Comarnic-Brasov. Ce planuri are Guvernul pentru.

HARTI Autostrada Dacia si Comarnic-Brasov vor demara anul acesta. Ce alte proiecte de infrastructura sunt prioritare in 2015

Dupa controversele din 2014 privind programul de constructii la autostrazi, Guvernul promite ca in februarie va fi desemnat consultantul pentru Sibiu-Pitesti, iar la primavara se va deschide santierul Comarnic-Brasov. Ce planuri are Guvernul pentru autostrazi in 2015.

actualitate, 13:00

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2 seconds )