Cum trebuie sa iti promovezi brandul dupa pandemie: Consumatorii sunt mai critici, mai apatici si mai greu de multumit
Dupa o perioada cu un nivel ridicat de furie 60% in aprilie 2020), scaderea incidentei acestei stari, alaturi de cea de energieoptimism este fireasca. Romanii se plaseaza astfel in luna mai inca intr-un moment de furie, dar mai temperata 51%, urmata pe locul II de oboseala si liniste - 38%, tradusa printr-o detasare de problemele din contextul actual), arata studiul Reveal Marketing Research. Iata ce trebuie sa invete brandurile din schimbarile aduse de pandemie. continuă pe Hotnews
• Ce raspund autoritatile romane la intrebarea daca exista o strategie de reducere a dependentei de materiale sanitare si medicamente din China, dupa pandemie: Producatorii romani nu au anuntat o astfel de strategie
Agentia Nationala a Medicamentului a informat Ministerul Sanatatii inca de la sfarsitul lunii februarie referitor la evaluarea potentialului impact al noului coronavirus asupra disponibilitatii medicamentelor pe piata din Romania, se arata intr-un raspuns transmis de institutie la solicitarea HotNews. ro. La intrebarea HotNews. ro privind existenta unei strategii la nivelul Romaniei care sa reduca dependenta de importul de materii prime, medicamente si materiale sanitare din China, India si alte tari asiatice, dupa pandemie, ANM raspunde ca producatorii romani nu au anuntat o astfel de strategie.