Libnet.ro
UNICEF

01:05

Daily Income. Cum aducem bani in Portul Constanta

Antena3 Antena3,
Daily Income. Cum aducem bani in Portul Constanta

In contextul economic si geopolitic de astazi, portul Constanta trebuie tratat ca un bun strategic de interes national, care prin investitii si politici coerente sa fie reintrodus pe harta celor mai importante. continuă pe Antena3

Dan Turturica: Hotararea de Guvern privind Portul Constanta nu are avizul ministrului Justitiei. Sova a ignorat obiectiile subalternilor

Hotararea de Guvern privind Portul Constanta nu are avizul ministrului Jutitiei. Sova a ignorat obiectiile subalternilor transferul de actiuni, ilegal, scrie redactorul sef al cotidianului Romania libera, Dan Turturica, pe blogul sau.

Portul Constanta, de la interesul strategic national la interesele primarului Mazare. Plus o problema de legalitate si constitutionalitate

Guvernul este pe punctul sa cedeze 13% din actiunile Portului Constanta, fara ca statul sa primeasca ceva in schimb, cedand astfel insistentelor primarului Radu Mazare al carui principal rationament este mai multi bani pentru subventii mai mari in Constanta. Altfel spus, Guvernul renunta la un bun strategic de interes national si, implicit, la unele venituri la bugetul statului, pentru ca primaria Constanta sa aiba cu ce sa acopere o parte din facturile constantenilor la caldura. Acesta ar putea fi insa doar un pretext. Motivele reale ar putea fi mai bine cunoscute abia dupa ce Primaria Constanta va deveni actionar majoritar si cand va detine controlul absolut asupra Portului, lucru care se va intampla odata cu listarea pe bursa a inca 15% din actiunile statului. Vezi in text paradoxurile primarului Mazare si premierului Ponta. Mai vezi si cat de ilegala ar putea fi semnarea unei Hotarari de Guvern si cat de neconstitutionala ar putea fi adoptarea unui proiect de Lege.

Datele care arata cat de important este Portul Constanta

Statul roman este pe punctul de a pierde controlul asupra portului Constanta. PSD Constanta face presiuni pentru ca majoritatea actiunilor Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime Constanta CNAPMC) sa treaca de la Ministerul Transporturilor in administrarea Consiliului Local Constanta si pe bursa. Mazare si-a facut din acest obiectiv unul prioritar si i-a convins pe premierul Ponta si pe ministrul Transporturilor. Ieri a demarat chiar o campanie de strangere de semnaturi in randul constantenilor. Operatorii portuari se opun si ameninta chiar ca isi vor muta afacerile din Romania.

Sova, despre Portul Constanta: Daca ar fi o ilegalitate, suntem in plina tentativa

Ministrul Transporturilor, Dan Sova, spune ca daca procedura de transfer a actiunilor Portului Constanta catre Consiliul Local ar fi ilegala, cei care au semnat se afla in plina tentativa si ar trebui ridicati, insa procedurile sunt conforme regulilor UE.

ştiri din Economie

ştiri de la Antena3

actualitate, 01:05

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2161 seconds )