00:07

Dancila, reclamata la CNCD de presedintele Asociatiei Autism Europa Bistrita dupa declaratia privind autismul celor care dezinformeaza UE

Adevărul Adevărul,

Presedintele Asociatiei Autism Europa Bistrita, Ana Dragu, critica, intr-o postare pe Facebook afirmatia premierului Viorica Dancila, care i-a catalogat drept autisti pe cei care dezinformeaza UE, Dragu afirmand ca postarea sa poate fi consideara o sesizare catre CNCD, pentru a lua masuril Contactat de News. ro si intrebat in legatura cu eventuala sesizare a Consiliului, presedintele CNCD a declarat ca va discuta cu colegii sai acest subiect. continuă pe Adevărul

Dancila, reclamata la CNCD dupa declaratia privind autismul celor care dezinformeaza UE. Premierul si-a cerut scuze in mod public

Presedintele Asociatiei Autism Europa Bistrita, Ana Dragu, critica, intr-o postare pe Facebook afirmatia premierului Viorica Dancila, care i-a catalogat drept autisti pe cei care dezinformeaza UE, Dragu afirmand ca postarea sa poate fi consideara o sesizare catre CNCD, pentru a lua masuril Contactat de News. ro si intrebat in legatura cu eventuala sesizare a Consiliului, presedintele CNCD a declarat ca va discuta cu colegii sai acest subiect.

Dancila, reclamata la CNCD dupa declaratia privind autismul celor care dezinformeaza UE. Premierul a prezentat scuze publice

Presedintele Asociatiei Autism Europa Bistrita a sesizat Consiliul pentru Combaterea Discriminarii, pentru ca premierul a folosit termenul autist in mod jignitor. Asociatia Parintilor Copiilor cu Autism ii cer Vioricai Dancila sa isi ceara scuze public

Presedintele Asociatiei Autism Europa Bistrita, Ana Dragu, a sesizat, peFacebook, Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii, dupa ce premierul Viorica Dancila i-a catalogat, joi, intr-o emisiune TV, drept autisti pe cei care dezinformeaza UE, in ciuda faptului ca stiu adevarul. Ana Dragu considera ca un astfel de limbaj jigneste mii de pacienti cu autism si instiga la dispret si desconsiderare, lezand demnitatea umana. Ulterior, presedintele Asociatiei Autism Europa a facut o lista de politicieni romani care folosesc gresit termenul autist,listape care se afla Liviu Dragnea, Mihai Razvan Ungureanu si Calin Popescu Tariceanu.

Presedintele Asociatiei Autism Europa a sesizat Consiliul pentru Combaterea Discriminarii, pentru ca premierul a folosit termenul autist in mod jignitor. Asociatia Parintilor Copiilor cu Autism ii cer Vioricai Dancila sa isi ceara scuze public

Presedintele Asociatiei Autism Europa, Ana Dragu, a sesizat, peFacebook, Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii, dupa ce premierul Viorica Dancila i-a catalogat, joi, intr-o emisiune TV, drept autisti pe cei care dezinformeaza UE, in ciuda faptului ca stiu adevarul. Ana Dragu considera ca un astfel de limbaj jigneste mii de pacienti cu autism si instiga la dispret si desconsiderare, lezand demnitatea umana. Ulterior, presedintele Asociatiei Autism Europa a facut o lista de politicieni romani care folosesc gresit termenul autist,listape care se afla Liviu Dragnea, Mihai Razvan Ungureanu si Calin Popescu Tariceanu.

Presedintele Asociatiei Autism Europa a sesizat Consiliul pentru Combaterea Discriminarii, pentru ca premierul Viorica Dancila a folosit termenul autist in mod jignitor

UPDATE: Viorica Dancila, reclamata la CNCD, dupa ce a spus ca cei care deinformeaza UE sunt autisti. Premierul si-a cerut scuze.

Asociatia Autism Europa Bistrita a sesizat Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii Romania CNCD), dupa ce premierul Viorica Dancila i-a catalogat, joi, in cadrul unei emisiuni de televiziune, drept autisti pe cei care.

Viorica Dancila, reclamata pentru discriminare contra persoanelor cu autism. Premierul isi cere scuze public

Viorica Dancila este acuzata de discriminare! Premierul s-a trezit in mijlocul unui scandal in urma unei declaratii pe care a facut-o, joi, la Sinteza Zilei. Asociatiile care apara drepturile persoanel.

ştiri de la Adevărul

actualitate, 00:07

( 0,2219 seconds )