Descoperire majora in astrofizica: Primele unde de dupa Big Bang.

România Liberă România Liberă,
Descoperire majora in astrofizica: Primele unde de dupa Big Bang.

Fizicienii americani au anuntat, luni, intr-o conferinta de presa, realizarea unei descoperiri majore in astrofizica - prima detectare directa a undelor gravitationale primordiale, ce reprezenta primele socuri de dupa Big Bang, care au marcat nasterea Universului -, informeaza Mediafax. Existenta acestor ondulatii spatiu-timp, primul ecou al Big Bangului, prevazute in teoria generala a relativitatii formulata de Albert Einstein, demonstreaza expansiunea extrem de rapida a Universului in prima . continuă pe România Liberă

Descoperire in astrofizica: Primele unde de dupa Big Bang, detectate in mod direct de cercetatori

Fizicienii americani au anuntat realizarea unei descoperiri majore in astrofizica: prima detectare directa a undelor gravitationale primordiale, ce reprezenta primele socuri de dupa Big Bang, care au marcat nasterea Universului.

Dupa 100 de ani de cand Einstein le-a prevazut, au fost descoperite undele gravitationale primordiale?

Se asteapta ca cercetatorii de la Harvard University sa faca un anunt remarcabil. Despre ce este vorba? Se asteapta sa fie anuntata descoperirea undelor gravitationale, prevazute de Einstein acum aproape 100 de ani. Care unde gravitationale? Tineti-va bine: cele aparute cateva clipe dupa Big Bang: dupa perioada inflationara a Universului!.

ştiri din High-tech