LibNet.ro Informatii de pe Net
RSS

Politica   Economic   Sport   High Tech   Auto   Monden   Showbiz   Cultura  

  • Raiffeisen Bank isi schimba pozitionarea de brand printr-o campanie-manifest
  • Raiffeisen Bank si-a prezentat vineri noua pozitionare de brand lansata printr-o campanie de comunicare a carei tema centrala este Responsabilitatea. Campania este inspirata de concluziile mai multor cercetari derulate pe parcursul ultimului an, care demonstreaza ca acum, mai mult ca oricand, clientii bancii cred ca responsabilitatea ar trebui...
    Adevarul.ro - 19 Feb 2018, 17:17

    Citeste articolul complet:
    Raiffeisen Bank isi schimba pozitionarea de brand printr-o campanie-manifest


    Site-ul libnet.ro preia stirile puse la dispozitie de publicatii online din Romania si din strainatate pentru Revista Presei. Preluarea stirilor se face numai cu acord explicit cerut si primit din partea titularilor de copyright.
    Responsabilitatea pentru continut revine publicatiilor respective.
    Translate:
    English (http://translate.google.com)  Deutsch (http://translate.google.com)  Français (http://translate.google.com)  Italiano (http://translate.google.com)  

    Arhiva:

    Cotatii FOREX in timp real
    Top Economic in ultimele zile
    In top la 220
    Starea vremii
     
    Publicatii

    0.454 sec.