Faze tari:Ce vrea sa fie Momo, noua nebunie de pe WhatsApp; Acesta este chipul unuia dintre cei mai importanti conducatori mayasi;Cum va fi omagiat un cine politist din Coreea de Sud, cazut la datorie

Hotnews Hotnews,

Un nou tip de neuron a fost descoperit, dar nu prea stim ce face. Creierul uman este una dintre cele mai complexe structuri care au evoluat pe planeta noastra, dar inca nu suntem capabili sa-l intelegem pe deplin. Lucrurile se complica si mai tare, deoarece cercetatorii au descoperit recent un nou tip de celula a creierului. Problema de matematica de clasa I pe care parintii din Iasi se zbat sa o rezolve. in ultimii ani, problemele pe care le au de rezolvat copiii la scoala nu mai sunt intelese de parinti. Acestia au dificultati serioase si cu exercitiile primite de elevii din clasele I sau a II-a si nu-si mai pot oferi ajutorul la temele pentru acasa. continuă pe Hotnews

Ce vrea sa fie Momo, noua nebunie de pe WhatsApp

Dupa nebunia pe care a creat-o fenomenul Balena Albastra anul trecut, recent a aparut ceva similar: Momo. Suna cunoscut? Este un personaj cu un cont de WhatsApp, al carui avatar pare coborat dintr-un film horror. Mai exact, este fotografia unei sculpturi a unui artist din Japonia, care reprezinta o fantoma din folclorul japonez. Se pare [].

ştiri de la Hotnews