Faze tari: Viitorul e aici! A fost creata prima jacheta din grafen. Ct costa aceasta; Cnd e planificat primul zbor pentru cel mai mare avion din lume; Povestea unui bebelus care a supravietuit fara mncare si apa, timp de doua zile

Hotnews Hotnews,

Telescopul spatial Hubble a suprins o imagine ce contine 15. 000 de galaxii. Telescopul spatial Hubble functioneaza de aproape 30 de ani, recent a reusit sa surprinda 15. 000 de galaxii intr-o singura imagine. De ce vom trai intr-o lume a adevaratelor extreme meteo. Temperaturile din ce in ce mai crescute din zona arctica au incetinit circulatia curentilor de aer, astfel ca fronturile de presiune ridicata sau scazuta. continuă pe Hotnews

Faze tari: Resturile unei uriase creaturi marine, gasite pe o plaja din Rusia. Nimeni nu stie ce este; De ce s-a casatorit Hitler nainte de a se sinucide. Un valet dezvaluie cele mai ascunse secrete ale Fuhrerului; Un rechin urias a fost observat cu ajut

Descoperire unica in astronomie: exoplaneta cu atmosfera de metale grele. Savantii au gasit pentru prima data un gigant gazos fierbinte a carui atmosfera este constituita din vapori de fier si titan. Un iPad care a explodat a dus la inchiderea unui magazin Apple. Una dintre locatile cele mai impozante de retail din portofoliul Apple a fost evacuata pe parcursul weekendului.

Faze tari: Bataie pentru reduceri, ntr-un magazin din Cluj. Oamenii au alergat ca la maraton; Un pastor din SUA a fost muscat de un sarpe, dupa ce a spus ca Iisus l va apara de reptilele ucigase; Tricoul-branhie te ajuta sa respiri sub apa ca un peste

O politista eroina din Argentina a hranit la piept un copil intr-un spital, dupa ce a vazut ca medicii nu-i dadeau de mancare. O politista din Argentina a hranit la piept un copil malnutrit si murdar. Astronomii au descoperit un nou tip de planete care i-a intrigat prin particularitatea lor. Un tip neobisnuit de planete cu atmosfera asemanatoare stelelor a fost descoperit.

ştiri de la Hotnews