Format nou de reclama pe Google Images: Imaginile pot fi transformate in vitrine online cu preturi si detalii despre produse
Majoritatea consumatorilor ajung pe Google atunci cand cauta un brand sau un produs. insa cumparatorii nu fac doar cautari pe Google. Potrivit unui studiu, 50% dintre acestia sustin ca au fost inspirati de imaginile unui produs si ca de obicei se indreapta spre Google Images cand fac shopping online. Pentru a ajunta afacerile, motorul de cautare introduce shoppable ads pe Google Images, functie prin care firmele pot transforma imaginile in vitrine online cu preturi si detalii despre produse. continuă pe Hotnews
• Format nou de reclama pe Google Images: Afacerile pot transforma imaginile in vitrine online cu preturi si detalii despre produse
Majoritatea consumatorilor ajung pe Google atunci cand cauta un brand sau un produs. insa cumparatorii nu fac doar cautari pe Google. Potrivit unui studiu, 50% dintre acestia sustin ca au fost inspirati de imaginile unui produs si ca de obicei se indreapta spre Google Images cand fac shopping online. Pentru a ajunta afacerile, motorul de cautare introduce shoppable ads pe Google Images, functie prin care firmele pot transforma imaginile in vitrine online cu preturi si detalii despre produse.