Libnet.ro
UNICEF

16:15

Interviu cu seful Autoritatii pentru Digitalizarea Romaniei: Cum vor putea cetatenii sa depuna solicitari online, semnate electronic, catre toate institutiile publice

Hotnews Hotnews,
 Interviu cu seful Autoritatii pentru Digitalizarea Romaniei: Cum vor putea cetatenii sa depuna solicitari online, semnate electronic, catre toate institutiile publice

Toate companiile din tara au administratori sau contabili care detin semnatura electronica, dar masurile adoptate luni prin Ordonanta de urgenta de Guvern ne vizeaza pe toti, declara intr-un interviu HotNews. ro Sabin Sarmas, presedintele Autoritatii pentru Digitalizarea Romaniei. Cum se obtine o semnatura electronica, cat costa si cum vor putea cetatenii sa transmita online documente daca nu detin o astfel de semnatura? Institutiile publice vor putea sa-ti aleaga tipul de semnatura pe care il solicita pentru un anumit tip de document: semnatura calificata, avansata sau simpla, spune acesta. Vezi in articol ce alte masuri de digitalizare si simplificare a interactiunii dintre cetateni, firme si stat vor fi luate in circa 2 saptamani. continuă pe Hotnews

Fundatia Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei se implica in combaterea pandemiei de coronavirus

Senatul Stiintific al Fundatiei Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei a lansat un concurs de proiecte de cercetare medicala, pentru studiul noului virus SARS COV 2 si pentru incetinirea raspandirii maladiei COVID 19.

Digitalizarea fortata a Romaniei in epidemie. Cetatenii vor putea sa depuna solicitari online, semnate electronic, catre toate institutiile publice

Cetatenii vor putea sa depuna solicitari online, semnate electronic, catre toate institutiile publice, in baza unei ordonante de urgenta aprobate de Guvern, a declarat luni presedintele Autoritatii pentru Digitalizarea Romaniei ADR), Sabin Sarmas, informeaza Agerpres.

Masuri de digitalizare a statului in contextul COVID-19: Cetatenii vor putea sa depuna solicitari online, semnate electronic, catre toate institutiile publice

Guvernul a aprobat luni, printr-o ordonanta de urgenta, masuri care vor permite utilizarea inscrisurilor in forma electronica atat pentru comunicarea in format digital intre autoritatile si institutiile statului, cat si intre acestea si persoanele fizice si juridice, precum si asigurarea desfasurarii unor procese vitale ale statului prin implementarea mijloacelor informatice si de comunicatii securizate, se arata intr-un comunicat remis HotNews. ro. Cetatenii vor putea sa depuna solicitari online, semnate electronic, catre toate institutiile publice, iar institutiile publice vor fi obligate sa accepte documentele semnate electronic, a precizat luni Sabin Sarmas, presedintele Autoritatii pentru Digitalizarea Romaniei.

ştiri din Economie

ştiri de la Hotnews

actualitate, 16:15

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2196 seconds )