INTERVIU. Steven van Groningen, CEO Raiffeinsen Bank, sponsor al Festivalului Enescu: Daca am pastra atitudinea pozitiva din timpul festivalului si dupa, impactul ar fi pe termen lung
Editia din acest an a Festivalului este pusa sub semnul inovatiei, al tehnologiei, care ne poate ajuta sa redescoperim muzica clasica altfel. De exemplu, vom avea in premiera trei concerte cu proiectii multimedia, dintre care unul este chiar Oedipe, de George Enescu. Stim ca este o provocare, pentru ca unii dintre noi prefera sa nu experimenteze cand e vorba de muzica clasica. Cum vedeti aceasta intalnire dintre muzica si tehnologie? . continuă pe România Liberă
• INTERVIU. Steven van Groningen, CEO Raiffeinsen Bank, sponsor al Festivalului Enescu: Daca am pastra atitudinea pozitiva din timpul festivalului si dupa, impactul ar fi pe termen lung
Editia din acest an a Festivalului este pusa sub semnul inovatiei, al tehnologiei, care ne poate ajuta sa redescoperim muzica clasica altfel. De exemplu, vom avea in premiera trei concerte cu proiectii multimedia, dintre care unul este chiar Oedipe, de George Enescu. Stim ca este o provocare, pentru ca unii dintre noi prefera sa nu experimenteze cand e vorba de muzica clasica. Cum vedeti aceasta intalnire dintre muzica si tehnologie? .