Localizarea apelurilor la 112 se va realiza cu o mai buna acuratete
Administratorul Sistemului national unic pentru apeluri de urgenta SNUAU) va putea stabili cu o mai buna acuratete pozitia celor care solicita ajutor la numarul de urgenta 112, ceea ce va contribui la scaderea semnificativa a timpilor de interventie, in urma unei decizii adoptate miercuri de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM) care va creste calitatea informatiilor de localizare transmise catre SNUAU. continuă pe Ziarul Bursa
• Noi obligatii pentru operatorii de telefonie mobila pentru o mai buna localizare a apelurilor la 112
Operatorii de telefonie mobila vor avea obligatia de a lua toate masurile necesare pentru a permite transmiterea de pe telefon catre STS, administratorul serviciului 112, in maxim 20 de secunde de la momentul initierii apelului, a informatiei de localizare, respectiv latitudinea si longitudinea pozitiei geografice in care se afla telefonul apelantului, cel putin pentru apelurile de urgenta 112 initiate de pe terminale mobile care au capabilitatile necesare, a anuntat vineri arbitrul telecom ANCOM), care a adoptat o decizie in acest sens. Masura ar trebui sa determine o mai buna localizare a celor care suna la 112 si o scadere a timpilor de interventie.
• Gala Premiilor e-Commerce 2016: Floria.ro castiga cel de-al al 5-lea premiu pentru Cea mai buna florarie online
Premiul pentru Cea mai buna florarie online din cadrul Evenimentului Anului e-Commerce, GpeC 2016 a fost castigat de Florria. ro care a obtinut si premiul pentru Cel mai bun magazin online din grupa Experienced. Normele urmarite de juriul GPeC au constat in a analiza elementele specifice pentru prezenta online, precizia grafica, usurinta de navigare si comanda, si SEO. Juriul a fost atent si la butonul de cautare sau experienta vizitatorului pe site, dar si la indicatorii importanti pentru profesionalismul in afacere, precum amabilitatea personalului de vanzari si suport. De asemenea, o alta departajare s-a creat in urma analizei asupra respectarii termenelor de livrare, prezentarea produsului la livrare, interactiunea cu clientul sau calitatea buchetelor si a florilor.