O noua specie de om preistoric descoperita in Israel pune sub semnul intrebarii tezele privind omul Neanderthal

Hotnews Hotnews,

O noua specie de om preistoric descoperita recent in Israel pune sub semnul intrebarii teza privilegiata potrivit careia omul de Neanderthal a aparut in Europa si apoi a migrat spre sud, au anuntat joi cercetatori israelieni, potrivit AFP. continuă pe Hotnews

O noua specie de om preistoric, descoperita in Israel

O noua specie de om preistoric descoperita recent in Israel pune sub semnul intrebarii teza privilegiata potrivit careia omul de Neanderthal a aparut in Europa si apoi a migrat spre sud, au anuntat joi cercetatori israelieni.

O noua specie de om preistoric arunca in aer teoriile actuale. Cine a colonizat, de fapt, Europa

O noua specie de om preistoric descoperita recent in Israel pune sub semnul intrebarii teza larg raspandita, potrivit careia omul de Neanderthal a aparut in Europa si apoi a migrat spre sud.

O posibila noua specie de om preistoric a fost descoperita de arheologi in Israel

Ramasitele fosilizate recuperate de arheologi intr-un sit din Israel ar putea fi ale unui grup de oameni care a trait in Levant acum mai bine de 100,000 de ani.

PENTAGONUL: Violentele talibanilor nu pun sub semnul indoielii retragerea americana din Afganistan

Recentele ofensive ale talibanilor, pe care armata americana le supravegheaza indeaproape, nu pun sub semnul indoielii retragerea militara din Afganistan pana la 11 septembrie, au declarat miercuri cei mai inalti reponsabili ai Pentagonului, citati de AFP.

ştiri de la Hotnews