16:15

Politico: Viorica Dancila critica UE si acuza dublul standard

Premierul Viorica Dancila critica din nou UE pentru dublul standard in ceea ce priveste lupta impotriva coruptiei sau modul in care actioneaza guvernul in cazul protestelor, intr-un interviu acordat publicatiei Politico. Dancila sustine ca faptele de coruptie sunt o problema si pentru alte state europene, insa acestea nu sunt la fel de criticate. continuă pe Hotnews

Viorica Dancila va avea o ntlnire, la Bruxelles, cu prim-vicepresedintele Comisiei Europene, dupa ce acesta si-a exprimat ngrijorarea fata de Ordonanta privind recursul n anulare

Premierul Viorica Dancila va avea joi, la Bruxelles, o intalnire cu prim-vicepresedintele Comisiei Europene, Frans Timmermans, potrivit calendarului oficial al Comisiei. intalnirea are loc in conditiile in care acesta i-a trimis premierului, pe 24 ianuarie, o scrisoare legata de posibila ordonanta de urgenta care ar urma sa introduca recursul in anulare.

Viorica Dancila va avea o ntlnire, la Bruxelles, cu prim-vicepresedintele Comisiei Europene, dupa ce acesta si-a exprimat ngrijorarea fata de Ordonanta privind contestatia n anulare

Premierul Viorica Dancila va avea joi, la Bruxelles, o intalnire cu prim-vicepresedintele Comisiei Europene, Frans Timmermans, potrivit calendarului oficial al Comisiei. intalnirea are loc in conditiile in care acesta i-a trimis premierului, pe 24 ianuarie, o scrisoare legata de posibila ordonanta de urgenta care ar urma sa introduca posibilitatea contestatiei in anulare si in cazul condamnarilor definitive, iesite din termen.

actualitate, 16:15

( 0,2236 seconds )