Premiul Nobel pentru Chimie 2013 le-a fost acordat cercetatorilor Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshel

Antena3 Antena3,

Cercetatorii Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshel au castigat Premiul Nobel pentru Chimie 2013, a anuntat, marti, la Stockholm, Academia regala suedeza. Cei trei cercetatori au fost recompensati. continuă pe Antena3

Premiul Nobel pentru Chimie 2013 a fost acordat miercuri cercetatorilor Martin Karplus SUA-Austria), Michael Levitt SUA-Marea Britanie) si Arieh Warshe SUA-Israel), pentru activitatea lor in domeniul reactiilor chimice modelare, a anuntat Comitetul Nobel din cadrul Academiei regale de stiinta din Suedia, informeaza AFP.

Premiul Nobel pentru Chimie 2013 a fost acordat cercetatorilor Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshel

Premiul Nobel pentru Chimie 2013 a fost acordat miercuri cercetatorilor Martin Karplus SUA-Austria), Michael Levitt SUA-Marea Britanie) si Arieh Warshel SUA-Israel), pentru activitatea lor in domeniul simularii reactiilor chimice, a anuntat Comitetul Nobel din cadrul Academiei regale de stiinta din Suedia, informeaza AFP.

Premiul Nobel pentru Fizica 2013 le-a fost acordat cercetatorilor Peter Higgs si Francois Englert pentru descoperirea bosonului Higgs

Fizicienii Peter Higgs si Francois Englert au castigat Premiul Nobel pentru Fizica 2013, a anuntat, marti, la Stockholm, Academia regala suedeza. Cercetatorii au primit aceasta distinctie pentru descoperirea.

Cercetatorii Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshel au castigat Premiul Nobel pentru Chimie 2013, a anuntat, astazi, la Stockholm, Academia regala suedeza.

Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshel au primit Premiul Nobel pentru Chimie, pentru ...

Cercetatorii Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshel au primt, miercuri, Premiul Nobel pentru Chimie pe 2013. Anuntul a fost facut de Comitetul Nobel din cadrul Academiei regale de stiinta din Suedia. Cercetatorii au fost recompensati pentru dezvoltarea modelelor multiscalare aplicabile in cazul sistemelor chimice complexe. In 2012, premiul Nobel pentru chimie a revenit cercetatorilor americani Brian K. Kobilka si Robert J. Lefkowitz, pentru descoperiri de o importanta covarsitoare .

Nobel pentru Chimie 2013: Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshel.

Cercetatorii Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshel au primt, miercuri, Premiul Nobel pentru Chimie pe 2013. Anuntul a fost facut de Comitetul Nobel din cadrul Academiei regale de stiinta din Suedia. Cercetatorii au fost recompensati pentru dezvoltarea modelelor multiscalare aplicabile in cazul sistemelor chimice complexe, conform Mediafax. In 2012, premiul Nobel pentru chimie a revenit cercetatorilor americani Brian K. Kobilka si Robert J. Lefkowitz, pentru descoperiri de o .

Premiul Nobel pentru Fizica 2013 - belgianului Francois Englert si britanicului Peter Higgs

Premiul Nobel pentru Fizica 2013 a fost acordat marti belgianului Francois Englert si britanicului Peter Higgs, pentru studiile legate de bosonul lui Higgs, scrie AFP.

Premiul Nobel pentru Chimie, decernat cercetatorilor Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshe

Academia regala suedeza dinStockholm a anuntat, miercuri, ca laureatii premiului Nobel pentru Chimie sunt cercetatorii Martin Karplus, Michael Levitt si Arieh Warshe, premiati pentru dezvoltarea mai multor.

Premiul Nobel pentru Medicina in 2013 s-a acordat pentru descoperirea mecanismelor de transport de la nivel celular

Premiul Nobel pentru Medicina si Fiziologie a fost acordat in acest an cercetatorilor James Rothman, Randy Schekman si Thomas Sudhof pentru descoperirile lor asupra masinariei care regleaza circulatia veziculara, un sistem major de transport in celulele noastre. James Rothman este directorul departamentului de Biologie Celulara de la Yale si are 66 de ani, Randy Schekman este cercetator la Universitatea California, Berkeley si are 65 de ani, Thomas Sudhof este biochimist la Universitatea din Gottingen cu studii extensive asupra transmiterii sinaptice. Cei trei si-au declansat cercetarile independent, ajungand in timp sa colaboreze pentru a aprofunda mecanismele descrise.

Premiul Nobel pentru Medicina in 2013 s-a acordat pentru dezlegarea unei enigme complexe a biologiei celulei

Premiul Nobel pentru Medicina si Fiziologie a fost acordat in acest an cercetatorilor James Rothman, Randy Schekman si Thomas Sudhof pentru descoperirile lor asupra mecanismului care regleaza circulatia veziculara, un sistem major de transport in celulele noastre. James Rothman este directorul departamentului de Biologie Celulara de la Yale SUA) si are 66 de ani, Randy Schekman este cercetator la Universitatea California, Berkeley SUA) si are 65 de ani, Thomas Sudhof este profesor la Universitatea Stanford SUA), are 58 de ani si s-a nascut la Gottingen, in Germania. Cei trei si-au declansat cercetarile independent, ajungand in timp sa colaboreze pentru a aprofunda mecanismele descrise si publicate la inceputul anilor '90. Aceste mecanisme sunt astazi predate in toate scolile de medicina din lume, studentilor aflati in primii ani.

ştiri de la Antena3