Pretul, primul criteriu in alegerea masinii. Motoarele pe combustie internarevin pe crestere
Pretul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru urmatoarea masina pentru consumatorii de pe pietele dezvoltate, inclusiv Germania 55%), Japonia 58%) si Statele Unite 59%). continuă pe Adevărul
• Studiu Deloitte: pretul, primul criteriu in alegerea masinii. Motoarele pe combustie interna revin pe crestere in preferintele consumatorilor
Pretul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru urmatoarea masina pentru consumatorii de pe pietele dezvoltate, inclusiv Germania 55%), Japonia 58%) si Statele Unite 59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India 65%) si Asia de Sud-Est 62%), iar performanta vehiculelor, pentru cumparatorii din China 53%) si Coreea de Sud 55%), potrivit Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study. in acelasi timp, masinile cu motoare pe combustie interna revin pe crestere in preferintele consumatorilor din anumite piete, respectiv SUA 67%, de la 58% in 2023), Asia de Sud-Est 52%, de la 50%) sau Germania 49%, de la 45% 2023).
• Studiu Deloitte: Pretul, primul criteriu in alegerea masinii. Motoarele pe combustie interna revin pe crestere in preferintele consumatorilor
Potrivit unui studiu Deloitte, pretul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru urmatoarea masina pentru consumatorii de pe pietele dezvoltate, inclusiv Germania 55%), Japonia 58%) si Statele Unite 59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India 65%) si Asia de Sud-Est 62%), iar performanta vehiculelor, pentru cumparatorii din China 53%) si Coreea de Sud 55%). Studiu privind criteriile pentru alegerea marcii pentru urmatoarea masina pentru consumatorii de pe pietele dezvoltate .