Libnet.ro
UNICEF

01:05

Proiectul trenului de mare viteza Bucuresti-Budapesta are probleme grave de fezabilitate

Ziarul Bursa Ziarul Bursa,
Proiectul trenului de mare viteza Bucuresti-Budapesta are probleme grave de fezabilitate

Proiectul unei linii feroviare de mare viteza intre Bucuresti si Budapesta ar presupune costuri enorme si trebuie realizat de la zero, nu pe infrastructura existenta la momentul actual in Romania, considera Ionut Ciurea, vicepresedintele Asociatiei Pro Infrastructura, relateaza RFI Romania. continuă pe Ziarul Bursa

Tren de mare viteza Budapesta - Bucuresti sau Budapesta - Cluj?

Ministrul Transporturilor, Lucian Sova, anunta ca a participat marti, la Budapesta, la un summit ministerial privind transporturile, in cadrul caruia a discutat cu ministrul ungar de Externe, Peter Szijjarto, si despre posibilitatea realizarii unei linii feroviare de mare viteza pe ruta Budapesta - Bucuresti. Oficialul ungar a anuntat la randul sau intrevederea avuta cu ministrul roman, dar a mentionat in schimb ca in cadrul discutiilor a fost abordat proiectul privind linia ferata de mare viteza Budapesta - Cluj-Napoca, pentru care guvernul ungar a si alocat 3,2 milioane de euro pentru pregatirea studiului de fezabilitate.

SONDAJ Cand credeti ca vor exista trenuri de mare viteza pe ruta Bucuresti-Budapesta?

Guvernele ungar si roman au inceput din nou sa vorbeasca despre o posibila legatura feroviara de mare viteza intre Bucuresti-Budapesta sau Cluj-Budapesta. Astfel de discutii exista de peste 10 ani, fara rezultat pana acum. Cand credeti ca vor exista trenuri de mare viteza intre capitalele celor doua tari?Participa la sondajul HotNews. ro.

TGV romano-maghiar? De ce constructia liniei de mare viteza Bucuresti-Budapesta este doar un vis si cat ar putea costa un astfel de proiect

Sunt peste10 ani de cand au aparut declaratii pe marginea ideii de a construi o linie de mare viteza intre Bucuresti si Budapesta si despre integrarea Romaniei in randul tarilor europene unde trenurile au viteze decente. Marti, subiectul a revenit in actualitate, in conditiile in care in Ungaria trenurile ruleaza in medie cu 80-100 km/h, iar la noi, pe Coridorul IV, lucrarile fac ca vitezele sa fie la jumatate. De ce discutiile despre un TGV romanesc sunt fanteziste si cat ar costa TGV-ul romano-ungar, puteti citi in articol.

ştiri de la Ziarul Bursa

actualitate, 01:05

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,221 seconds )