Libnet.ro
UNICEF

19:30

Protest organizat de Stefan Mandachi si comunitatea Romania vrea Autostrazi, de Ziua Unirii

Adevărul Adevărul,
Protest organizat de Stefan Mandachi si comunitatea Romania vrea Autostrazi, de Ziua Unirii

Omul de afaceri sucevean Stefan Mandachi initiaza un protest, vineri, in localitatea Cumparatura, nemultumit ca peticul de beton pe care l-a facut pe camp a ramas singura autostrada din zona Moldovei. continuă pe Adevărul

Protest organizat de Stefan Mandachi de Ziua Unirii, la primul metru de autostrada din Moldova Reactia lui Iohannis

Omul de afaceri Stefan Mandachi, cunoscut dupa ce in urma cu un an a realizat simbolic primul metru de autostrada in Moldova si a pornit miscarea Romania vrea autostrazi, a organizat vineri, de Ziua Unirii Principatelor Romane, un protest in localitatea suceveana Cumparatura. Omul de afaceri a dezvelit o borna inalta de peste 4 metri, care contine o cutie postala pentru cei care se adreseaza Guvernului si nu primesc raspunsuri.

Protest organizat de Stefan Mandachi de Ziua Unirii, la primul metru de autostrada din Moldova

Stefan Mandachim cunoscut dupa ce in urma cu un an a realizat simbolic primul metru de autostrada in Moldova a organizat vineri, de Ziua Unirii Principatelor Romane, un protest in localitatea suceveana.

VIDEO Protestul lui Stefan Mandachi de Ziua Unirii: Moldova vrea autostrazi! Ne-am saturat de scuze! Ne-am saturat de voi! Ce a mai inaugurat antreprenorul

Antreprenorul Stefan Mandachi a organizat vineri, de Ziua Unirii, un nou protest la metrul de autostrada construit anul trecut pe marginea drumului E85, intre Suceava si Cumparatura. De aceasta data, omul de afaceri a inaugurat o cutie postala in care toti cei care trec prin zona siisi doresc autostrazi sa poata lasa o scrisoare Guvernului.

Stefan Mandachi a organizat un protest la primul metru de autostrada.

Stefan Mandachi, anteprenorul care a construit primul metru de autostrada din Moldova, a organizat d.

Ce bani europeni ar putea sa primeasca Romania pentru autostrazi si cai ferate in exercitiul 2021-2027 si cat de mult difera fata de fondurile pe care le-a avut pana acum la dispozitie

Romania ar urma sa primeasca in exercitiul financiar 2021 - 2027 simtitor mai putin bani pentru infrastructura de transport, potrivit draftului de program operational pe care tara noastra il negociaza Bruxelles. Din banii putini pe care tara noastra ii va primi, daca lucrurile raman asa, o mare parte se vor duce pe proiecte de autostrazii si cai ferate mai vechi, pe care Romania nu a reusit sa le termine pana acum, precum A1 Sibiu - Pitesti, si doar o mica parte vor mai ajunge la noi proiecte. Cat si cum are Romania alocat? Cum se compara, defalcat cu ce am avut pana acum? Ce se mai poate schimba? Cititi in articol.

ştiri de la Adevărul

actualitate, 19:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2215 seconds )