01:05

Replica Agerpres la acuzele de cenzura: Respectarea standardelor jurnalistice nu reprezinta cenzura/ Sindicatul il contrazice pe director si cere interventia Parlamentului la Agerpres

In urma articolului aparut pe site-ul www. flux24. ro, cu titlul Proteste: Agerpres critica agentia germana de stiri ca nu stie cum e cu ordonantele Guvernului, in care Agerpres este acuzata de critici aduse unei agentii de presa straine, precum si in urma altor aparitii in mediul on-line ale subiectului, a fost verificat fluxul Redactiei Politici Internationale - Romania in lume. Prin aceasta verificare au fost identificate trei stiri care incalcau Codul Deontologic al Jurnalistului din cadrul Agerpres, precum si procedurile interne ale agentiei, se arata in comunicatul agentiei. In schimb, Sindicatului Roman al Jurnalistilor MediaSind - filiala Agerpres contrazice argumentele conducerii si cere interventia Parlamentului in acest caz. Referinta: Agerpres a anulat trei stiri, preluate de pe agentiile straine. continuă pe Hotnews

Replica Agerpres la acuzele ca a cenzurat stiri: Respectarea standardelor jurnalistice nu reprezinta cenzura/ Sindicatul il contrazice pe director si cere interventia Parlamentului la Agerpres

In urma articolului aparut pe site-ul www. flux24. ro, cu titlul Proteste: Agerpres critica agentia germana de stiri ca nu stie cum e cu ordonantele Guvernului, in care Agerpres este acuzata de critici aduse unei agentii de presa straine, precum si in urma altor aparitii in mediul on-line ale subiectului, a fost verificat fluxul Redactiei Politici Internationale - Romania in lume. Prin aceasta verificare au fost identificate trei stiri care incalcau Codul Deontologic al Jurnalistului din cadrul Agerpres, precum si procedurile interne ale agentiei, se arata in comunicatul agentiei. In schimb, Sindicatului Roman al Jurnalistilor MediaSind - filiala Agerpres contrazice argumentele conducerii si cere interventia Parlamentului in acest caz. Referinta: Agerpres a anulat trei stiri, preluate de pe agentiile straine.

actualitate, 01:05

( 0,2077 seconds )