Sefii companiei-mama a Pro TV: In Romania, publicitatea TV a crescut moderat in primul semestru, dar Pro a castigat in special din banii de la cablisti / Doua editii MasterChef saptamanal, in toamna
Piata de publicitate TV din Romania a crescut moderat in primele sase luni din 2014, comparativ cu primul semestru din 2013, dar rezultatele Pro TV s-au imbunatatit considerabil in special datorita banilor atrasi din contractele cu operatorii de cablu, arata CME, compania-mama a Pro TV, in documentele oficiale ce au insotit rezultatele financiare din ianuarie-iunie, anuntate ieri. Detalii despre evolutia pietei romanesti au oferit si sefii CME intr-o teleconferinta cu investitorii, teleconferinta in care au prezentat si pilonii grilei de toamna a Pro TV: MasterChef de doua ori pe saptamana, Vocea Romaniei, Las Fierbinti si un nou format reality. continuă pe Hotnews
• Compania-mama a Pro TV, CME: venituri considerabil mai mari in prima jumatate a anului. Piata din Cehia recupereaza terenul pierdut in fata Romaniei
Compania-mama a Pro TV, Central European Media Enterprises, a inregistrat in prima jumatate a acestui an, cu operatiunile din Romania, venituri nete de 110,7 milioane de dolari, in crestere cu aproape 9 milioane fata de aceeasi perioada a anului trecut. Veniturile nete in trimestrul al doilea s-au ridicat la 62,8 milioane, cu 10,8 milioane de dolari mai mult decat in T2 2013. Profitul operational inainte de depreciere si amortizare OIBDA) s-a dublat comparativ cu primul semestru din 2013. La nivelul intregului grup, CME a inregistrat, in primele sase luni din 2014, venituri nete si un rezultat OIBDA considerabil mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit rezultatelor financiare anuntate miercuri.
• Pro TV, cel mai profitabil post al grupului CME: Romania a generat venituri in crestere in al doilea trimestru al lui 2014
Romania ramane cea mai profitabila tara pentru Central European Media Enterprises CME), compania-mama a Pro TV, concluzia venind in urma publicarii rezultatelor financiare trimestriale ale companiei. Televiziunea din Romania a generat venituri de 63 de milioane de dolari, cu 11 milioane mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.
• Pro TV combate concurenta cu schimbari in grila de toamna: MasterChef de doua ori pe saptamana si un nou format reality
Difuzarea de doua ori pe saptamana a emisiunii culinare MasterChef si introducerea unui nou format reality sunt doua dintre schimbarile regasite in grila de toamna ale postului Pro TV, dupa cum scrie Paginademedia. ro.
• Cabral si Laura Cosoi isi traiesc vara la mare. Mihai Bobonete si Adrian Vancica, la prima editie a show-ului de la Pro TV
Prima editie a show-ului Traieste-ti vara, prezidat de Laura Cosoi si Cabral, va fi difuzata in aceasta seara, incepand cu ora 17:30, la Pro TV.