Studiu: Cea mai veche tulpina a bacteriei care cauzeaza ciuma, descoperita in ramasitele unui barbat care a trait acum 5.000 de ani

Adevărul Adevărul,

O echipa de cercetare germano-letona a depistat acum cea mai veche tulpina cunoscuta a bacteriei care cauzeaza ciuma Yersinia pestis) in ramasitele unui vanator culegator care a trait in urma cu 5. 000 de ani intr-o zona ce se afla pe teritoriul actual al Letoniei, relateaza CNN. continuă pe Adevărul

Cercetatorii au identificat cea mai veche victima a ciumei, un vanator-culegator care ar putea revolutiona intelegerea noastra asupra bolii

Umanitatea a fost devastata de ciuma, una dintre cele mai mortale infectii bacteriene cunoscute, de mii de ani. Cercetatorii au descoperit acum o tulpina antica a bacteriei in cea mai veche cunoscuta victima a ciumei, relateaza CNN.

STUDIU: Romania inregistreaza cea mai ridicata rata efectiva de impozitare a productiei de gaze offshore din Europa

Romania are cea mai mare rata efectiva de impozitare a productiei de gaze naturale offshore 23%) dintre statele europene, de aproximativ 4,3 ori peste media acestora 5,3%), conform unui studiu comparativ realizat de PwC Romania pentru Federatia Patronala Petrol si Gaze FPPG).

Bianca Dragusanu, desfiintata de cea mai mare rivala. Nu a avut mila deloc cu vedeta

Un nou scandal a izbucnit intre Claudia Patrascanu si Bianca Dragusanu. Celebra artista nu a avut mila deloc de controversatul designer. De ce fosta sotie a lui Gabi Badalau nu o vrea pe blondina in preajma baietilor ei, Nicholas si Gabriel. Care este motivul ei, de fapt. Bianca Dragusanu, desfiintata de cea mai mare rivala .

Raluca Podea si-a facut cea mai dureroasa interventie estetica pentru o femeie: E groaznic! VIDEO

Raluca Podea, in varsta de 33 de ani, s-a tunat toata. Astfel, fosta concurenta de la MasterChef se afla in recuperare dupa ultima sa interventie estetica, pe care a avut-o in urma cu trei saptamani la o clinica din Turcia. Raluca Podea si-a facut cea mai dureroasa interventie estetica pentru o femeie Raluca Podea a .

Cea mai buna echipa de la Euro 2020. Cine se teme sa ii infrunte, de fapt

Euro 2020 a evidentiat mai multe echipe, pana acum. Dar parca niciuna nu a fost atat de apreciata ca cea a Italiei. Trupa antrenata de Roberto Mancini a ajuns la 31 de meciuri consecutive fara infrangere. in plus, Squadra Azzurra a atins si un numar record de minute fara gol primit, 1168. Sunt doar cateva .

Astronomii cred ca au gasit cea mai mare cometa observata vreodata

Doi astronomi cred ca au descoperit cea mai mare cometa observata vreodata de oameni, o cometa a carui nucleu inghetat are intre 100 si 200 km lungime, fiind de cateva ori mai mare decat celebra cometa Hale-Bopp care a fost studiata acum 25 de ani, scrie New York Times. Dintre toate corpurile ceresti, cometele sunt cele mai spectaculoase si majoritatea sunt originare din norul lui Oort, o regiune extrem de indepartata.

Israelul intareste bariera de protectie in Fasia Gaza cu patrule semi-automate. Ce inseamna asta pentru cea mai mare inchisoare in aer liber din lume

Armata israeliana a instalat roboti Jaguar semi-automati inarmati cu cu mitraliere MAG de 7. 62 mmla granita sudica a Israelului cu Fasia Gaza pentru a substitui partial patrulele de soldati, intarind o linie de aparare de circa 64 de kilometri care blocheaza intrarile in Israel din enclava considerata cea mai mare inchisoare in aer liber din lume.

Cea mai noua amenintare, Crackonosh Malware: cate dispozitive sunt afectate in intreaga lume

Cea mai noua amenintare este reprezentata de programul malware, Crackonosh. Acesta a infectat deja peste 220. 000 de computere din intreaga lume, care au instalat versiuni de jocuri descarcate de.

Citu: Bucuresti are cea mai mare rata de vaccinare din tara. Zero persoane infectate in ultimele 24 de ore

Premierul Florin Citu a transmis pe Facebook ca Bucuresti are cea mai mare rata de vaccinare in contextul in care astazi nu a fost inregistrat niciun caz nou de coronavirus in oras. El a reafirmat ca vaccinarea este singura solutie pentru depasirea pandemiei.

Singurul scenograf roman din Cartea Recordurilor. Gelu Risca a creat cea mai mare gradena rotativa din teatru

Gelu Risca, din Botosani, este singurul scenograf roman care a ajuns in Cartea Recordurilor, gratie unui proiect care a uluit intreaga industrie a teatrului: cea mai mare gradena rotativa din lume.

ştiri de la Adevărul