STUDIU DELOITTE: Patru din zece consumatori vor cheltui mai putin de Craciun decat anul trecut in contextul pandemiei de COVID-19
Aproximativ patru din zece consumatori 38%) planuiesc sa cheltuiasca mai putin de Craciun decat anul trecut in contextul pandemiei de COVID-19, potrivit studiului Deloitte 2020 Holiday Retail Survey. Studiul subliniaza ca anxietatea legata de problemele financiare a schimbat atitudinea consumatorilor fata de cumparaturile de sarbatori, principalele motive pentru precautia lor fiind instabilitatea economica 50%) si planurile de a economisi 40%). Studiul a fost realizat in randul a peste 4. 000 de consumatori din SUA si ofera informatii despre modul in care pandemia influenteaza perioada sarbatorilor, se arata intr-un comunicat trimis redactiei. continuă pe Ziarul Bursa
• Studiu Deloitte: patru din zece consumatori vor cheltui mai putin de Craciun decat anul trecut in contextul pandemiei de COVID-19
Aproximativ patru din zece consumatori 38%) planuiesc sa cheltuiasca mai putin de Craciun decat anul trecut in contextul pandemiei de COVID-19, potrivit studiului Deloitte 2020 Holiday Retail Survey. Studiul subliniaza ca anxietatea legata de problemele financiare a schimbat atitudinea consumatorilor fata de cumparaturile de sarbatori, principalele motive pentru precautia lor fiind instabilitatea economica 50%) si planurile de a economisi 40%). Studiul a fost realizat in randul a peste 4. 000 de consumatori din SUA si ofera informatii despre modul in care pandemia influenteaza perioada sarbatorilor.
• STUDIU Patru din zece consumatori vor cheltui mai putin de Craciun decat anul trecut, in contextul pandemiei
Aproximativ patru din zece consumatori 38%) planuiesc sa cheltuiasca mai putin de Craciun decat anul trecut in contextul pandemiei de COVID-19, potrivit studiului Deloitte 2020 Holiday Retail Survey.