Libnet.ro
UNICEF

21:30

Studiu Deloitte: pretul produsului devine mai important pentru cumparatori decat marca. Forta de munca, inflatia si schimbarea comportamentului consumatorilor, provocarile anului 2023 pentru comercianti

Hotnews Hotnews,
Studiu Deloitte: pretul produsului devine mai important pentru cumparatori decat marca. Forta de munca, inflatia si schimbarea comportamentului consumatorilor, provocarile anului 2023 pentru comercianti

Consumatorii vor acorda o importanta mai mare pretului produselor decat marcii in acest an, estimeaza doua treimi dintre comercianti, aspect care le va crea dificultati, in conditiile in care actionarii pun o presiune tot mai mare pe majorarea preturilor pentru a compensa cresterea costurilor, potrivit studiului Deloitte Retail industry outlook 2023. Totodata, sapte din zece participanti spun ca gestionarea fortei de munca este principala provocare a acestui an si aproape toti sunt de parere ca inflatia le va afecta profitabilitatea, iar schimbarea comportamentului cumparatorilor va avea consecinte asupra activitatii lor pe termen mediu. continuă pe Hotnews

Studiu Deloitte: Pretul produsului devine mai important pentru cumparatori decat marca. Forta de munca, inflatia si schimbarea comportamentului consumatorilor, provocarile anului 2023 pentru comercianti

Consumatorii vor acorda o importanta mai mare pretului produselor decat marcii in acest an, estimeaza doua treimi dintre comercianti, aspect care le va crea dificultati, in conditiile in care actionarii pun o presiune tot mai mare pe majorarea.

ştiri de la Hotnews

actualitate, 21:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2008 seconds )