STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: 36% dintre romani declara ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online
Reveal Marketing Research analizeaza atat comportamentul, cat si perceptia romanilor fata de publicitatea din social media. continuă pe Ziarul Bursa
• OBOR21.RO: 200-500 de lei bugetul alocat mielului de Paste de 50% dintre romani
Pentru 40% dintre romani, Pastele este asociat cu masa in familie, alaturi de cei dragi, mai ales anul acesta, cand peste doua treimi vor petrece sarbatorile acasa, arata un sondaj* Obor21. ro, realizat la nivel national. in acest context, masa de Paste devine si mai importanta, fapt reflectat atat in buget, cat si in comportamentul de achizitie. Potrivit Obor21. ro, prima cooperativa taraneasca digitala, 80% dintre clienti se orienteaza in luna aprilie spre produse de miel si ied, avand o comanda medie de 310 lei, in crestere cu 30% fata de o perioada obisnuita, conform unui comunicat remis redactiei.