Libnet.ro
UNICEF

11:30

SUPLIMENT AUTO Vanzarile de masini electrice cresc, pe masura ce tintele climatice ale UE accelereaza

Ziarul Bursa Ziarul Bursa,
SUPLIMENT AUTO Vanzarile de masini electrice cresc, pe masura ce tintele climatice ale UE accelereaza

Una din noua masini noi vandute in Europa anul trecut a fost un vehicul hibrid electric sau plug-in, conform datelor Agentiei Europene de Mediu. Vanzarile de masini cu emisii reduse au cunoscut o crestere chiar in timp ce pandemia COVID-19 a pus la pamant vanzarile totale de vehicule, a transmis ieri Agentia Europeana de Mediu. Numarul mai mare de masini electrice vandute anul trecut a provocat o scadere de 12% a emisiilor medii de CO2 ale masinilor noi vandute in Europa anul trecut, comparativ cu 2019, inversand tendinta de cresterea a acestor emisii care se afla pe un trend ascendant in ultimii trei ani. continuă pe Ziarul Bursa

Volvo vrea sa ajunga sa produca masini electrice cu autonomie de 1.000 km in 2030

Volvo Cars se va concentra asupra autonomiei si incarcarii rapide pentru urmatoarea generatie de modele pur electrice. Compania vrea sa ajunga sa vanda 600. 000 de masini electrice pe an si a prezentat acum un concept de SUV electric pe care se vor regasi mai multe tehnologii noi. Volvo spune ca vrea sa ajunga peste un deceniu sa produca masini cu autonomie reala de 1. 000 km.

SUPLIMENT AUTO Generatia Netflix nu mai vrea sa detina masini? Iata cum se poate adapta industria auto

Pe masura ce generatiile se schimba, la fel se intampla si cu obiceiurile de consum. Totodata, si nevoile se schimba si trebuie adaptate societatii moderne in care traim. Ultimii ani a adus servicii inovatore in piata si au reusit sa schimbe atentia si focusul. Astfel, Netflix a luat locul televizorului, mai ales in cazul tinerelor generatii, care sunt mult mai axate pe nevoile proprii. Consumatorii mai tineri sunt atrasi de confortul serviciilor de abonament si vor dori acelasi model pentru utilizarea masinilor, sustine dr. Andy Palmer, fostul sef de operatiuni al Nissan. Domnia sa sustine ca modelele de abonament ar putea fi viitorul utilizarii masinilor, avand in vedere ca Millenials si Generatia Z sunt deja obisnuiti cu astfel de modele in alte domenii ale vietii.

SUPLIMENT AUTO SONDAJ AUTOVIT.RO: Romanii isi dau rablele pe electric si hibrid

Interesul pentru masinile putin poluante a ajuns la fel de mare ca pentru motorizarile diesel, in programul Rabla Interesul romanilor pentru programul Rabla a crescut constant in ultimii ani, sustinut de valoarea tot mai mare a subventiei de la stat, dar si de flexibilizarea conditiilor de participare. Cele mai mari avantaje sunt la achizitia masinilor nepoluante - electrice si hibrid plug-in - iar acest lucru ii atrage in mod deosebit pe romani, care au ajuns sa inmatriculeze 2. 496 de masini electrie si hibride in primele 3 luni ale anului acesta, la nivel national, potrivit datelor autovit. ro.

SUPLIMENT AUTO Industria auto - slalom printre provocari

Lumea in care traim este marcata la fiecare pas de schimbari si transformari, de inovatii si de nevoia de adaptare. Industria auto nu face nicio exceptie. Dupa frana brusca pusa, anul trecut, de pandemie intregului domeniu, in urma careia producatorii auto au fost obligati sa-si opreasca pentru o perioada activitatea, industria nu are inca in fata un drum intins. Uniunea Europeana o obliga sa faca virajul catre vehiculele electrice cat mai curand. Comisia Europeana dezbate stabilirea unui obiectiv cu emisii zero pentru vehiculele vandute dupa 2035 - o schimbare uriasa fata de traiectoria actuala a standardelor din industrie, care ar marca o revolutie pentru producatorii auto din Europa.

SUPLIMENT AUTO ANALIZA ASOCIATIA PRODUCATORILOR SI IMPORTATORILOR DE AUTOMOBILE: Piata auto din Romania in 2021

Dupa anul pandemic 2020 in care s-a constatat o contractie importanta a achizitiilor de autoturisme, piata auto din tara noastra incepe sa inregistreze cresteri. Daca in ultimele 4 luni ale anului 2020, au fost consemnate cresteri ale inmatricularilor de autovehicule, anul 2021 a debutat cu o scadere semnificativa in luna ianuarie -46,6%), urmata de una mai putin importanta -18,8%), in luna februarie, conform datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile APIA).

SUPLIMENT AUTO Stefano Albarosa, CEO CEFIN TRUCKS: Sectorul autocamioanelor va inregistra cea mai mare crestere in 2021

Reporter: Industria auto a fost puternic afectata de pandemie. Cefin Trucks a reusit totusi sa creasca atat ca cifra de afaceri, cat si in ceea ce priveste cota de piata. Care a fost strategia companiei care a dus la aceste rezultate? Stefano Albarosa: Anul 2020 a reprezentat o provocare pentru segmentul vehiculelor comerciale mai mari de 16 tone), care a scazut cu 33. 7% fata de anul precedent. O schimbare semnificativa a avut loc si in mixul celor trei segmente care compun piata de vehicule comerciale, si anume transport international, constructii si vehicule specializate. Segmentul de vehicule pentru constructii a cunoscut o crestere importanta, ajungand la 24. 6%, la fel si cel al vehiculelor specializate, cu o cota de 13. 2% in 2020. intreg contextul anului 2020, a dus la o scadere considerabila a segmentului de transport international, de la 75. 4% la 62.

SUPLIMENT AUTO HELIAN REDAI, PORSCHE FINANCE GROUP: Autoturismul va deveni din ce in ce mai mult, dintr-un bun achizitionat, un serviciu platit

Porsche Finance Group a lansat abonamentul auto, care elimina grija pentru o serie de cheltuieli ca: asigurare, revizii tehnice, intretinere * Abonamentul auto va contribui la revolutionarea accesului la mobilitate, asa cum a facut-o leasing-ul, in urma cu 20 de ani * Exista o categorie din ce in ce mai mare de clienti care se deplaseaza preponderent cu automobile pe care nu le detin in proprietate * Tendinta de trecere de la masina ca bun achizitionat catre serviciu platit este din ce in ce mai accentuata pe multe piete occidentale Redactor: Cat de deschisi credeti ca vor fi clientii romani sa achizitioneze abonamente auto?.

SUPLIMENT AUTO Motoarele cu combustie interna devin istorie

Volkswagen va renunta la comercializarea automobilelor cu motoare cu combustie interna in Europa pana in 2035 * Audi a anuntat ca nu va mai produce motoare cu combustie interna incepand cu 2026 * Gilles Le Borgne, directorul tehnic Renault: Vom pastra ofertele de motorina in catalog, dar nu mai dezvoltam unele noi Planurile Uniunii Europene de a reduce amprenta de carbon pune presiune pe producatorii auto, care anunta treptat ca renunta la producerea automobilelor cu combustie interna. UE a restrans limitele privind emisiile de gaze de esapament, fortand astfel producatorii de automobile sa stimuleze dezvoltarea tehnologiei cu emisii reduse sau sa faca fata sanctiunilor daca depasesc limitele emisiilor de CO2.

ştiri de la Ziarul Bursa

actualitate, 11:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2134 seconds )