Libnet.ro
UNICEF

11:00

2022 Emag

Libnet Ro
Ce ne spune despre romani Black Friday 2023 care a spulberat recordurile de vanzari

Ce ne spune despre romani Black Friday 2023 care a spulberat recordurile de vanzari

In sase ani vanzarile eMAG de Black Friday s-au dublat, iar 2023 a fost un an record, cu vanzari de 731 milioane lei, un avans de aproape 90 milioane lei fata de Vinerea Neagra din 2022. Desi Facebook este plin de oameni care spun ca urasc Black Friday si ca nu vor sa auda de el, realitatea a fost cu mult diferita. De ce Black Friday 2023 a adus asa vanzari mari in Romania?.

Black Friday 2023 la eMAG s-a incheiat cu noi recorduri: 600.000 de oameni au cumparat de 731 milioane lei

Peste 600. 000 de clienti au comandat 2,8 milioane de produse de Black Friday, pe 10 noiembrie, la eMAG, cu 26% mai mult decat anul trecut. Cea de-a 13-a editie a Black Friday s-a incheiat cu vanzari totale de 731 milioane lei, cu aproape 100 de milioane peste 2022.

Romanii au cheltuit peste 180 de milioane de lei pe comenzi in primele 30 de minute din Black Friday

Valoarea vanzarilor raportate de catre retailerul eMag, in primele 30 de minute de la startul campaniei de Black Friday, a fost de 180 de milioane de lei, in crestere cu 19% fata de editia din 2022.

La ce ora incepe Black Friday 2023 la eMAG

In ultimii 11 ani eMAG a inceput cel mai repede Black Friday la 6. 50 si cel mai tarziu la 8. 20, dar in ultimii patru ani ora de inceput nu a variat prea mult. Daca facem o medie matematica pentru editiile 2019-2022, Black Friday a inceput la 7. in acest an pornirea nu ar trebui sa fie departe de aceasta ora.

Tazz a intrecut Glovo in Romania, la pierderi. Principalele aplicatii de livrari si-au crescut veniturile, dar si pierderile, in anul 2022, pe piata romaneasca

Principalele doua aplicatii de livrari de pe piata romaneasca, Glovo si Tazz by eMag, si-au continuat cresterea veniturilor, dar, pe fondul extinderii business-ului, si-au marit si pierderile in afacerile lor din Romania, in anul 2022, ultimul in care tara noastra a mai fost marcata de starea de alerta COVID-19, pandemia de coronavirus fiind considerata drept motor al cresterii comertului pe internet si livrarilor online.

Black Friday 2023 la eMAG: data in care retailerul online va desfasura campania

Anul acesta eMAG va organiza cea de-a 13-a editie a Black Friday la nivel national. Editia de anul acesta, daca isi doreste sa aiba rezultate mai bune decat cea din 2022, va trebui sa inregistreze peste 560. 000 de clienti care sa cumpere, atat de la.

Black Friday 2023 la eMAG: data in care retailerul online va desfasura campania

Anul acesta eMAG va organiza cea de-a 13-a editie a Black Friday la nivel national. Editia de anul acesta, daca isi doreste sa aiba rezultate mai bune decat cea din 2022, va trebui sa inregistreze peste 560. 000 de clienti care sa cumpere, atat de la.

Freshful by eMAG: vanzari de 700 de tone de fructe si legume anul acesta, de trei ori mai mari fata de 2022

In primele sase luni ale acestui an, interesul romanilor pentru fructe si legume proaspete a fost in crestere comparativ cu anul precedent.

Freshful by EMAG: Sute de tone de fructe si legume vandute anul acesta. Zadurella, soiul de rosii cel mai popular in randul clientilor

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din Romania, a vandut anul acesta aproximativ 700 de tone de fructe si legume, de 3 ori mai mult fata de 2022. Pe Freshful by eMAG clientii pot alege zilnic din peste 300 tipuri de fructe si legume,.

Grupul eMAG continua sa creasca adoptia ecommerce

Grupul eMAG si-a continuat si in 2022 planul sau ambitios de investitii pentru a sustine dezvoltarea ecosistemului regional si a raspunde potentialului de crestere a ecommerce in cele trei tari in care opereaza. Astfel, anul trecut, eMAG a investit 1,123 miliarde de lei, urcand investitiile totale din ultimii doi ani la peste 2 miliarde de lei pentru a raspunde nevoilor celor 9 milioane de clienti din Romania, Ungaria si Bulgaria.

eMAG a revenit pe profit in 2022, dupa piederea inregistrata in 2021

Compania romaneasca Dante International, care opereaza afacerea de comert online eMAG, a revenit pe profit, in anul 2022, dupa ce inregistrase pierderi in anul 2021, conform rezultatelor anuntate, luni, de firma, intr-un comunicat transmis StartupCafe. ro.

eMAG a investit anul trecut 1,12 mld. lei in dezvoltarea ecosistemului regional

EMAG a investit in 2022 1,123 miliarde de lei, urcand investitiile totale din ultimii doi ani la peste 2 miliarde de lei pentru a raspunde nevoilor celor 9 milioane de clienti din Romania, Ungaria si Bulgaria, a anuntat compania.

Grupul eMAG continua sa creasca adoptia ecommerce

EMAG si-a continuat si in 2022 planul sau ambitios de investitii pentru a sustine dezvoltarea ecosistemului regional si a raspunde potentialului de crestere a ecommerce in cele trei tari in care opereaza.

eMAG: Platile cu cardul online au crescut cu peste 22% in 2022

Pe masura ce gradul de adoptie a cumparaturilor online a crescut, a crescut si increderea in platile cu cardul, astfel ca mai bine de 56% din totalul platilor efectuate la nivel national de catre clientii eMAG au fost realizate online prin intermediul unui card.

Romanii si livrarea la locker: ce spune Sameday despre comenzile la easybox in 2022, cand a ajuns la venituri de peste 800 de milioane de lei

Compania de curierat Sameday Group, cumparata de eMAG in 2017, a incheiat anul 2022 cu o crestere a cifrei de afacere de 28% fata de anul anterior, ajungand astfel la venituri de peste 800 de milioane de lei.

Romanii si livrarea la locker: ce spune Sameday despre comenzile la easybox in 2022, cand a ajuns la venituri de peste 800 de milioane de lei

Compania de curierat Sameday Group, cumparata de eMAG in 2017, a incheiat anul 2022 cu o crestere a cifrei de afacere de 28% fata de anul anterior, ajungand astfel la venituri de peste 800 de milioane de lei.

Clientii Genius au economisit, in medie, 1.178 de lei, in 2022: beneficii in toate cele 4 aplicatii eMAG, Fashion Days, Tazz si Freshful

Anul 2022 a fost marcat de numeroase provocari de ordin financiar, scumpiri si inflatie crescuta. Cu toate acestea, serviciul Genius le-a adus utilizatorilor sai noutati care sa ii sprijine.

eMAG: Un client Genius, activ in cele 4 aplicatii, a economisit in medie 1.178 de lei

Cei mai activi utilizatori ai serviciului Genius, care poate fi folosit pe eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful, au economisit 1. 178 de lei in 2022, in medie, per utilizator, precizeaza eMAG.

Top cautari neasteptate pe eMAG in 2022

Cele mai cautate produse din 2022 pe eMAG au fost cele din zona tech, precum laptopuri, casti, smartwatch, ceasuri sau iPhone 13, dar si cele pentru casa si pentru familie, precum frigidere, aspiratoare sau seturi LEGO.

De la haverbord cu manele la de ce e greu sa iubesti? - Topul cautarilor pe eMag in 2022

Printre milioanele de cautari pe care le-au facut pe eMAG in 2022, clientii au cautat solutii la situatii de viata si lucruri foarte precise. Liceul, prima calatorie cu avionul, primele arcuri defecte de la Tesla sau o investigatie privind o presupusa.

actualitate, 11:00

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2198 seconds )