Libnet.ro
UNICEF

01:05

305 770

Libnet Ro
COMPETENTA PROFESIONAL-DIDACTICA iN PREDAREA LIMBILOR STRAINILOR FORMARE SI PERFECTIONARE iN iNVATAMANTUL PRIMAR. APLICATIE LA LIMBA GERMANA CA LIMBA STRAINA

COMPETENTA PROFESIONAL-DIDACTICA iN PREDAREA LIMBILOR STRAINILOR FORMARE SI PERFECTIONARE iN iNVATAMANTUL PRIMAR. APLICATIE LA LIMBA GERMANA CA LIMBA STRAINA

Modernizarea sistemelor educationale i-a influentat pe profesori si i-a indrumat sa-si cultive exprimarea verbala pentru ca studiul limbii straine sa se desfasoare intr-o baie lingvistica, pentru ca elevii sa beneficieze la nivel inalt de stiinta, cultura si de traditia limbii studiate. Dezvoltarea competentei profesional-didactice, participand la cursurile de formare, in cadrul carora sunt promovate strategiile, metodele, tehnicile, procedeele de predare, de invatare si de evaluare, poate oferi parintilor increderea si siguranta ca elevii vor invata limba straina pentru care au optat, chiar si la scoala unde nu exista profil matern. Daca legaturile intre popoare au fost realizate frecvent prin comunicare, invatarea limbilor straine presupune acelasi mod de abordare. Fie ca predam limba materna, fie ca predam o limba straina, elevul va primi sprijinul necesar in ambele situatii. in acest caz, reusita invatarii, atat a limbii materne, cat si a limbii straine va depinde de exersarea constanta, corecta a pronuntiei si a tiparelor, dar si de talentul, ambitia si vointa elevului. Prin urmare, in prezent este important ca scolile sa promoveze profesori pasionati, dornici sa-si impartaseasca in mod voluntar cunostintele stiintifice fara a fi constransi de alti factori. Daca elevii invata o limba straina inca de la clasa pregatitoare si daca profesorii sunt bine pregatiti, copiii au sanse foarte mari sa reuseasca. Acest exemplu poate fi observat 305;770;n cazul limbii engleze. Ideea de baza care ne-a preocupat pe parcursul studiului nostru a fost sa aducem limba germana la stadiul practicabil al limbii engleze.

ALEXANDRU BARNEA OMNIA MEA VOBIS

Parcurgerea acestui volum reprezinta pentru cititorul de azi o calatorie, la capatul careia 305;770;l va re)descoperi pe cercetatorul, profesorul si omul care a fost Alexandru Barnea. Cine l-a cunoscut, poate confirma cultura lui enciclopedica, puterea de adaptabilitate la orice mediu si mai ales rara calitate de a 305;770;ntelege limitele umane. Lucrarile incluse au fost pastrate exact 305;770;n forma publicarii initiale, editorii alegand ordonarea lor dupa criteriul cronologic si completarea titlurilor contributiilor autorilor mentionati la fiecare prima citare a acestora 305;770;n note. Totodata, 305;770;ntreaga ilustratie a fost re)prelucrata pentru a raspunde necesitatilor contemporane de publicare. Adunarea 305;770;ntr-un volum a diverselor contributii semnate 305;770;n timp de Alexandru Barnea 305;770;nlesneste accesul cititorului la unele dintre ele poate) mai greu accesibile, facilitandu-i totodata urmarirea interpretarii si a nuantarii acesteia, pe masura acumularii de informatii din cercetari arheologice, fie poprii, fie ale colegilor de breasla sau din noile lucrari de specialitate publicate. Pe de alta parte, parcurgand textele reunite 305;770;n partea a doua, acelasi cititor va vedea stradania si eforturile cercetatorului constient de valoarea monumentelor de care se ocupa pentru apararea si salvarea lor. Si tot aici, lupta pentru salvarea Societatii de Studii Clasice, pentru pastrarea limbii latine 305;770;n scoli sau alte evenimente istorice, care au marcat evolutia vietii academice si de cercetare postbelice si istoria contemporana a Romaniei etc.

Conferintele cursurilor de vara de limba romana, cultura si civilizatie romaneasca ale Universitatii din Bucuresti

Scoala de vara de limba romana a Universitatii din Bucuresti reprezinta mai mult decat o scoala intensiva de 305;770;nvatare a limbii romane ca limba straina: asa cum transpare din titlul oficial al acestui eveniment academic Cursurile de vara de limba romana, cultura si civilizatie romaneasca ale Universitatii din Bucuresti), scoala de vara este si un festival intelectual al studiilor romanesti. Asadar, 305;770;n afara de lectiile propriu-zise de 305;770;nvatare a limbii, 305;770;n cadrul scolii de vara se organizeaza si evenimente care au ca scop imersiunea cursantilor 305;770;n cultura si civilizatia romaneasca: excursii 305;770;n Bucuresti si 305;770;n afara acestuia, vizite la muzee, spectacole de teatru, precum si conferinte generale si specifice destinate participantilor veniti din toata lumea.

Mijloace si metode utilizate in analiza conectivitatii si fragmentarii peisajelor din cadrul ariilor protejate din Romania

Biodiversitatea la nivel global se afla 305;770;ntr-un evident declin, unele dintre cauzele principale fiind considerate a fi pierderea s1048577;i fragmentarea habitatelor, dar s1048577;i scaderea conectivitat1048577;ii structurale s1048577;i funct1048577;ionale. Aceste aspecte au dus la stabilirea de noi obiective s1048577;i t1048577;inte la nivel global care sa fie incluse 305;770;n politicile s1048577;i strategiile din acest domeniu, alaturi de masuri ce privesc reducerea gradului de fragmentare, coroborat cu ment1048577;inereas1048577;i305;770;mbunatat1048577;irea conectivitat1048577;ii habitatelor s1048577;iaret1048577;elelor de arii protejate. I1048578;n acest context, lucrarea de fat1048577;a vine 305;770;n sprijinul tuturor actorilor cu preocupari 305;770;n managementul ariilor naturale protejate s1048577;i conser-varea biodiversitat1048577;ii, dar s1048577;i student1048577;ilor care doresc sa aprofundeze tehnicile de analiza din acest domeniu. Important1048577;alucr774;arii rezida s1048577;i din faptul ca poate reprezenta un instrument util pentru 305;770;mbunatat1048577;irea managementului ariilor naturale protejate din t1048577;ara noastra s1048577;i statutul lor de conservare, prin multitudinea instrumentelor s1048577;i metodelor prezentate 305;770;n cont1048577;inutul sauce pot fi aplicatelanivel local, regional sau nat1048577;ional. Studiul vine sa completeze masurile actuale implementate la nivel nat1048577;ional,propunand noi direct1048577;ii de analiza,305;770;n special 305;770;n ceea ce 305;770;nseamna evaluarea fragmentarii s1048577;i conectivitat1048577;ii peisajelor, analiza ma surilor de management implementate prin planurile de management, evaluarea presiunilor s1048577;i amenint1048577;arilor sau analiza percept1048577;iei actorilor locali cu atribut1048577;ii 305;770;n domeniul conserva rii biodiversitat1048577;ii la nivelul Romaniei.

TRECUTE VIETI DE GLUME SI GLUMETI: socio-istorii

Se rade 305;770;n vreme de razboi? De ce nu? A ras vreodata Iisus? Cumsa nu? Napoleon, Hitler, Stalin, Ceausescu glumeau? Ba bine ca nu. Este cel mai bun prieten al tau 305;770;ntins pe catafalc? Razi de-o nazbatie? Cum sa nu. Mereu, mereu neliniste. Cum de pot sa rad? Dar ce bine-i sama prapadesc de ras. Cica-i catharsis, apoi, nemultumire. Apoi, cale deschisa sau rutina. Umorul nu schimba lucrurile. Ti-arata calatoria sau te lasa-n rutina. Vrei s-o iei pe o cale a ezitarilor? O cale de iesire din rutina, da? Bine, ia-o spre neliniste. Nu vrei? Nu-i problema. Oricare dintre drumuri ramane deschis si asta da neliniste.

CICERO, MARCUS TULLIUS Actionis secundae in C. Verrem : Liber VA doua actiune impotriva lui Verres Cartea a V-a

Editia de fata cuprinde 305;770;n oglinda textul latin al ultimului discurs ciceronian din seria Verrinelor, restabilit si dotat cu apparatus criticus de prof. Luigi Piacente, si traducerea 305;770;n limba romana, realizata de Claudia Tarnauceanu si 305;770;nsotita de note si comentarii menite sa clarifice anumite aspecte de ordin lingvistic, istoric, juridic si sa-i puna mai bine 305;770;n lumina continutul. Este prima editie critica bilingva a acestei Verrine din cultura romana. Textul latin are la baza editia M. Tulli Ciceronis Actionis secundae in C. Verrem, liber V Arnoldo Mondadori Editore, 1975), elaborata de Luigi Piacente, al carei apparatus criticus a fost revizuit si 305;770;mbogatit. Pana in prezent, aceasta ultima oratie din Actio secunda a Verrinelor, a cunoscut o traducere 305;770;n romana realizata acum aproape un secol de I. Suchianu si una partiala, cuprinsa acum aproape jumatate de secol, alaturi de traduceri ale altor lucrari ciceroniene, in volumul Cicero, Opere alese.

inca un record spectaculos al Povestasilor: Un roman pentru copii cu peste 1.000 de autori

Micul mare erou e o poveste scrisa de peste 1100 de elevi, in doar o luna si jumatate. Povestea a fost scrisa de copii din 42 de scoli din Romania si din afara granitelor, 305;770;n echipa. Prima.

Seful DIICOT: 4.770 de dosare ar trebui iNCHISE daca intra in vigoare Codurile penale modificate

Procurorul sef al DIICOT, Daniel Horodniceanu, a declarat marti ca 4. 770 de dosare ar trebui inchise daca intra in vigoare Codurile penale modificate, scrie hotnews.

actualitate, 01:05

ştirile zilei

Translate

English (http://translate.google.com)    Deutsch (http://translate.google.com)    Français (http://translate.google.com)    Italiano (https://translate.google.com)
 
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2155 seconds )